فرمانده سپاه قم:

باید نسبت به رشته‌های آی‌تی اهتمام ویژه‌ای شود

فرمانده سپاه علی ابن ابی‌طالب (ع) با اشاره به اینکه دنیای آینده دنیای فناوری اطلاعات است، گفت: باید نسبت به رشته‌های آی‌تی اهتمام ویژه‌ای شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  سردار محمدرضا موحد امشب در نشست هماهنگی و هم‌اندیشی با موضوع مهارت‌افزایی و اشتغال سربازان وظیفه که در ستاد فرماندهی سپاه قم برگزار شد با اشاره به فناوری اطلاعات، اظهار داشت: دنیای آینده دنیای فناوری اطلاعات است به همین دلیل باید نسبت به رشته‌های آی‌تی اهتمام ویژه‌ای شود.
وی ادامه داد: در مسئله اشتغال باید محیط واقعی کار برای مهارت‌آموزان گسترش پیدا کند تا ماندگاری و تأثیر یادگیر مهارت بیشتر شود.
فرمانده سپاه علی ابن ابی‌طالب (ع) با اشاره به آزمون‌های دوره مهارت‌آموزی، گفت: خروجی آموزش‌ها و آزمون‌ها باید منجر به اشتغال شود.
وی ابراز داشت: سربازان آموزش‌دیده بعد از مهارت‌آموزی و دریافت مدرک بر اساس حرفه و مهارتی که آموخته‌اند باید تسهیلات دریافت کنند تا کسب‌وکاری برای خود ایجاد کنند.
سردار موحد در ادامه با اشاره به عملیات وعده صادق، خاطرنشان کرد: هرچه داریم مدیون فرمانده معظم کل قوا هستیم.
وی اضافه کرد: تصمیمی که مقام معظم رهبری برای عملیات وعده صادق گرفتند، تصمیم بزرگی بود که هر شخصی توانایی گرفتن این تصمیم را ندارد مگر کسی که دل خدایی و دریایی داشته باشد چرا که اسرائیل قلب سیاسی و رگ حیات آمریکا است.
این جلسه هم‌اندیشی با حضور جانشین سپاه استان قم، مسئولان و نمایندگان اداره کل فنی و حرفه‌ای، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان فناوری و اطلاعات و ارتباطات، سازمان ورزش و جوانان، اداره کل میراث‌فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری و مسئولین رده‌های مختلف سپاه برگزار شد.
در این نشست ضمن بررسی و ارزیابی آخرین وضعیت آموزش‌های مهارتی ویژه سربازان، نقاط ضعف و قوت و مشکلات موجود در برنامه مهارت‌آموزی سربازان در سال ۱۴۰۲، برنامه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه در سال ۱۴۰۳ ابلاغ گردید.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/48814
اخبار مرتبط

نظرات شما