رئیس دانشگاه قم:

راز تشییع میلیونی شهید رئیسی در قرآن آمده است

رئیس دانشگاه قم با اشاره به اینکه شهید رئیسی بااخلاص خدمت می‌کرد، گفت: قرآن کریم می‌فرماید کسانی که اهل ایمان و اهل اعمال صالح باشند خداوند متعال حتماً محبت آنها را در دل‌ها ایجاد خواهد کرد و این است راز حضور میلیونی مردم در تشییع شهدای خدمت است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدحسین شریفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت اظهار داشت: راز بدرقه میلیونی، غیرقابل‌توصیف و شگفت‌انگیز مردم از شهدای خدمت و در رأس آنها سیدالشهدای خدمت آیت‌الله رئیسی را می‌توان قدرشناسی مردم از خادمان خود، و قدرشناسی خدای متعال از مؤمنان نیکوکار دانست.

رئیس دانشگاه قم ادامه داد: تشییع باشکوه میلیونی نشان داد آنچه رسانه‌های معاند و گروه‌های مخالف نظام دائماً القا می‌کنند که میان مردم و مسئولان شکاف و فاصله وجود دارد، واقعی نیست و آنها هنوز مردم ما را به‌درستی نشناخته‌اند. 

وی تصریح کرد: نمونه‌های مختلفی از چنین مسائلی در تاریخ انقلاب سراغ داریم که عموماً رسانه‌های معاند و دشمنان ایران افراد خدمتگزار به مردم و افرادی که واقعاً به درد مردم می‌رسند را سعی می‌کنند در خصوص آنها سیاه‌نمایی و دروغ‌پردازی و شایعه‌سازی کنند و مسائل را به‌گونه‌ای جلوه دهند که مردم‌ به آنها تمایلی ندارند و حتی اگر این افراد از طریق انتخابات برگزیده شده باشند آنها را منتخب مردم نمی‌داند. 

شریفی عنوان داشت: اما در این چند روز صحنه‌های میلیونی تشییع پیکر شهدای خدمت نشان داد حقیقت چیز دیگری است مردم ایران بسیار بصیرتر و آگاه‌تر از این‌ها هستند که فریب بازی‌های رسانه‌ای معاندین و یا جناح‌های مخالف را بخورند.

رئیس دانشگاه قم ادامه داد:  البته این بدان معنا نیست که مردم ما به مسئولان نگاه معصومانه دارند مردم ما درعین‌حال که از برخی از مسائل انتقاد دارند و انتقادات آنها هم واقع‌بینانه است؛ زیرا سطح توقعات ما از نظام و مسئولان یک توقع بالا و آرمانی است و این توقع باید همواره محفوظ بماند و مسئولین ما همواره باید در تراز آرمان‌های انقلاب سنجیده شوند؛ اما این انتقادات به معنای این نیست که مردم ما بی‌انصاف هستند و کارها و خدماتی که انجام شده را نبینند بلکه مردم به‌خوبی آنهایی را که خدمت می‌کنند را می‌شناسند و قدردانشان هستند.

وی خاطرنشان کرد: از طرف دیگر قرآن کریم می‌فرماید کسانی که اهل ایمان باشند و اهل کار نیک باشند و اهل اعمال صالح و پسندیده باشند خداوند متعال حتماً محبت آنها را در دل‌ها ایجاد خواهد کرد. 

شریفی افزود: این مراسم‌ها و بزرگداشت‌ها و حضور در تشییع شهدای خدمت نشان داد که با وجود همه دشمنی‌ها و علی رغم همه سیاه‌نمایی‌ها و توهین‌های رسانه‌های معاند و حتی برخی از مسئولین سابق نظام علیه آیت الله رئیسی اما خداوند متعال به اخلاص افراد نگاه می‌کند و به خدمتگزاری و نیکوکاری آنها نگاه می‌کند و این محبت و ماندگاری را در دل‌ها ایجاد می‌کند آیت الله رئیسی در سایه اخلاص و در سایه خدمات بی‌دریغ و بدون توقع نسبت به مردم و یک جهاد خستگی ناپذیر به معنای واقعی ماندگار شد. 

وی بیان داشت: همان‌طور که شهید سلیمانی ماندگارتر از حاج‌قاسم سلیمانی شد، خدمات شهید آیت‌الله رئیسی بیش از خدمات رئیس‌جمهور رئیسی خواهد بود؛ زیرا شهید آیت‌الله رئیسی یک الگوی مدیریت ارائه داد‌ و یک تراز مدیریت در جامعه اسلامی و انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت که مطمئناً تا چند دهه‌ آینده نیز به‌عنوان معیاری برای انتخاب و سنجش عملکرد مدیران جامعه مطرح خواهد بود.

رئیس دانشگاه قم عنوان داشت: آیت‌الله رئیسی با بدن سوخته خود یک سوخت پرقدرت برای حرکت شتابنده گام دوم انقلاب اسلامی ایجاد کرد.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/48920
اخبار مرتبط

نظرات شما