رئیس دانشگاه صنعتی قم:

شهید رئیسی به یک الگوی مدیریتی تبدیل شد

رئیس دانشگاه صنعتی قم گفت: شهید آیت‌الله رئیسی به یک الگوی استاندارد در تراز جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است و مردم نیز به کمتر از آن رضایت نخواهند داد.

سید جلال رضائی‌نور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدای سانحه سقوط بالگرد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: تاریخ جمهوری اسلامی ایران مسئولینی را به خود دیده است که به‌واسطه تلاش، مردم‌داری، ‌ اخلاص در عمل و خیرخواهی و در مجموع تأثیرگذاری‌های ارزشمندی که در رفاه حال مردم و برای مردم داشتند.
 
رئیس دانشگاه صنعتی قم ادامه داد: مسئولانی که در راه میهن تلاش می‌کنند در میان مردم محبوب می‌شوند تشییع شهید آیت‌الله رئیسی نیز یکی از این نمونه‌ها بود که مردم سنگ تمام گذاشتند و سعی کردند به‌نوعی دینشان را به آیت‌الله رئیسی و خدماتی که انجام داده بود ادا کنند.

وی خاطرنشان کرد: در تاریخ معاصر مسئولانی مانند شهیدان رجایی، باهنر بهشتی و  شهید سلیمانی را داشتیم که همچون شهید آیت‌الله رئیسی به‌واسطه رشادت‌هایشان  مردم‌داری و خدمات ارزنده‌ای که به میهن و مردم ارائه دادند در قلب‌ها جای گرفتند و هنوز هم بعد از گذشت سال‌ها از آنها به نیکی یاد می‌کنند. 

رضائی‌نور بیان داشت: مردم در هنگام شهادت و یا وفات افرادی که به آنها خدمت کردند تلاش کردند با حضور در تشییع آنها به‌نوعی قدردانی خودشان را نشان دهند، بهترین عاملی که می‌تواند زمینه‌ساز محبوبیت یک مسئول در میان مردم شود همان خلوص نیت، زحمات و مرارت‌هایی است که این مسئولان برای مردم کشیدند،  شهید آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت در یاد مردم برای همیشه ماندگار شدند.

رئیس دانشگاه صنعتی قم خاطرنشان کرد: آنچه که از شهید آیت‌الله رئیسی به‌عنوان رئیس‌جمهور دیدیدم زحمت و تلاش و شبانه‌روزی بود در همین چند وقت اخیر بعد از سفر مازندران بلافاصله به قم سفر کردند و سپس به آذربایجان شرقی رفته و در نقطه صفر مرزی سدی را افتتاح کردند و فعالیت ایشان متوقف نمی‌شد طبیعتاً با این حجم از فعالیت نتیجه همان شهادت در راه خداوند و در مسیر خدمت و جهاد برای بندگان خداوند بود.

وی گفت: با دیدن فعالیت‌های آیت‌الله رئیسی سطح توقعشان از مسئولان از جمله رئیس‌جمهور آینده بالاتر رفته است و مسئولی که در نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند و هر مسئولی که می‌آید باید مانند آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان تمام‌وقت و با تمام انرژی و تواضع به کارش ادامه دهد.

رضائی نور افزود: شهید آیت‌الله رئیسی به یک الگوی استاندارد تراز جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است و مردم نیز به کمتر از آن رضایت نخواهند داد.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/48921
اخبار مرتبط

نظرات شما