قم فردا گزارش می‌دهد؛

رفع مشکلات مهم‌ترین دغدغه رئیس‌جمهور شهید

تمام تلاش رئیس‌جمهور شهید، آیت‌الله رئیسی تحقق مطالبات و رفع مشکلات مردم در نقاط مختلف ایران بود و در این موضوع به دورترین نقاط کشور سفر می‌کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» آیت‌الله شهید ابراهیم رئیسی نمونه بارز یک مدیر انقلابی بود و در طول بیش از ۳۳ ماه خدمت به مردم فصل جدیدی از خدمت شبانه‌روزی به محرومان و ملت را به یادگار گذاشت.
این شهید بزرگ در عمل همه معیار‌های یک مدیر انقلابی را به معرض نمایش گذاشت و ساده‌زیستی را در او می‌توانستیم به‌راحتی ببینیم.
شهید آیت‌الله رئیسی در سه سال خدمت خود به مردم باعث توسعه اقتصادی در همه ابعاد و توسعه زیرساخت‌های کشور شد و همین مسائل باعث رضایت مردم از او بود. شهید جمهور نشان داد بدون معطل گذاشتن کشور و اتکا به مردم و ظرفیت داخلی می‌توان کشور را توسعه داد و به خودکفایی رساند.

آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهوری ولایی، جهادی و خدوم بود
از همین رو آیت‌الله سید احمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و همراهان، اظهار داشت: در خصوص رئیس‌جمهور شهید رهبر معظم انقلاب فرمودند: رئیسی عزیز، خستگی نمی‌شناخت.
وی ادامه داد: شهید آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهوری مردمی، ولایی، انقلابی، جهادی و خادم مردم بود که این اتفاق باعث حزن و اندوه فراوان مردم شد. عضو خبرگان رهبری با اشاره به مردمی‌بودن آیت‌الله رئیسی، گفت: آیت‌الله رئیسی همیشه در خدمت انقلاب و نظام بود و در نهایت هم در راه خدمت آسمانی شد.

این در حالی است که در پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی آمده است: «رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت. در این حادثه‌ی تلخ، ملت ایران، خدمتگزار صمیمی و مخلص و با ارزشی را از دست داد. برای او صلاح و رضایت مردم که حاکی از رضایت الهی است بر همه چیز ترجیح داشت، ازاین‌رو آزردگی‌هایش از ناسپاسی و طعن برخی بدخواهان، مانع تلاش شبانه روزیش برای پیشرفت و اصلاح امور نمی‌شد.»
بله همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند آیت‌الله شهید رئیسی برای پیگیری مشکلات مردم به‌صورت شبانه‌روزی در هر نقطه از کشور حاضر می‌شد و برای پیشرفت کشور از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نمی‌کرد.



پایبندی به عهدی که با مردم بسته بود
 از همین رو  حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین بنیادی، استاد حوزه و دانشگاه در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی، اظهار داشت: ازدست‌دادن انسان‌هایی که دل به خدا و خدمت به مردم داده بودند که این باوری عمومی برای ملت شریف ایران عزیز بود که رئیس‌جمهور شهیدشان بااخلاص و تلاش مثال‌زدنی تمام همت خود را در جهت پیشرفت و آبادانی کشور، بکار بسته تا امیدها زنده‌تر و نشاط مردم ارزنده‌تر از همیشه در میان جامعه، خود را نشان دهد و در این راه مقدس، خستگی نمی‌شناخت و طعنه‌ها و هجمه‌ها بر او تأثیری نداشت و اینک او و همراهان او با کوله‌باری از خدمات شایسته و کارنامه‌ای درخشان، مهمان رب‌العالمین است.
این استاد برجسته حوزه در ادامه با اشاره به چند ویژگی از عهد و پایبندی‌ها شهید خدمت، آیت‌الله رئیسی، گفت: وفای به عهد با مردم در سال‌هایی که به علل گوناگون اقتصاد و معیشت مردم دچار سختی شده و مشقت‌هایی را برای اقشار آسیب‌پذیر، ایجاد کرده بود، در میان مردم بود و از نزدیک مشکلات را لمس و احساس می‌کرد، تمام عوامل اجرایی را برای برطرف نمودن موانع به صف می‌کرد و لحظه‌ای آرام نبود، چنان‌که آرامش را از خود سلب نموده بود تا بتواند از مسیر درست، فضای جامعه را در دوران تحریم و ناکارآمدی‌ها، سامان ببخشد.
وی عنوان کرد: سفرهای ساده و مستمر استانی، جلسات و سخنرانی‌ها و گزارش عملکرد دولت در رسانه‌ها، مردم را به این باور رسانده بود که سید ابراهیم رئیسی از جنس مردم است و برای مردم است و یادآور صفا و صداقت مسئولین در دهة اول انقلاب را تداعی می‌نمود؛ سلیم‌النفس، سلیم‌القلب و سلیم‌العمل بود.

یکی از وعده‌های الهی اجر عظیم برای کسانی که راهشان مجاهدت و جهاد در راه خداست، است و رئیس‌جمهور شهید و همراهان در این مدت کوتاه خدمت‌رسانی این موضوع را ثابت کردند که برای حل مشکلات مردم و رسیدگی به مشکلات و مطالبات آنها در جای‌جای نقاط ایران عزیز حاضر می‌شوند از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نمی‌کردند همین شد که شهدای این سانحه پاداش عظیم خود را که همان شهادت است از حضرت باری‌تعالی دریافت کردند.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/48931
اخبار مرتبط

نظرات شما