طی امضای تفاهمی؛

دانشگاه علوم پزشکی قم با دانشگاه طب چین همکاری می‌کند

تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی قم و دانشگاه طب گانسو چین امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و رئیس دانشگاه طب گانسو تفاهم‌نامه علمی و پژوهشی به امضا رسید.
در این آیین در استانداری قم و با حضور معاون استاندار و رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در قم برگزار شد، دو طرف بر گسترش مسائل مربوط به حوزه طب و سلامت تأکید کردند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این مراسم گفت: دو کشور ایران و چین دارای تمدن قدیمی هستند که این موضوع در حوزه طب و سلامت ریشه‌های گسترده‌ای دارد.
دکتر مهدی مصری افزود: موضوع طب در دو شهر قم و گانسو به‌صورت گسترده پیش رفته است و دانشکده‌هایی در زمینه طب در حال فعالیت هستند و ما نیز در استان قم، دانشکده طب ایرانی را راه‌اندازی کرده‌ایم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: یکی از موضوعاتی که بر روی آن در حال فعالیت هستیم، موضوع سبک زندگی است که دراین‌خصوص انستیتو سبک زندگی طب ایرانی‌اسلامی را در دستور کار داریم.
 دکتر وان رئیس دانشگاه طب گانسو نیز در این دیدار ضمن قدردانی از استقبال استان قم از هیئت چینی گفت: ما آماده هرگونه همکاری با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قم را داریم و در این زمینه تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/48954
اخبار مرتبط

نظرات شما