قم فردا گزارش می‌دهد؛

بی‌مسئولیتی محض مدیریت شهری در بازگشایی خیابان کارگر+ فیلم

بازگشایی ناقص خیابان کارگر مشکلات عمده‌ای را برای شهروندان این منطقه ایجاد کرده و گلایه‌های فراوانی در این زمینه دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  ۶ سال از بازگشایی خیابان کارگر می گذرد، خیابانی که یکی از پرترددترین خیابان های شهر قم بود و شاید تنها اشکال آن قرار داشتن در منطقه ۶ شهری باشد، موضوعی که باعث بی توجهی مسئولان به این خیابان شده است.
زمان بازگشایی این خیابان نیز با اما و اگرهای زیادی همراه بود و در این زمینه خبرنگار ما در آن مقطع گزارشی از روند اجرای ناقص و پرماجرای آن کارکرد.


تملکی که بعد از ۶ سال هنوز انجام نشده

در این میان موضوع آزاردهنده عدم تملک یکی از اصلی‌ترین پلاک‌های این خیابان است که موجب شده ترافیک شدیدی در این خیابان شکل بگیرد و علاوه بر این تصادفات زیادی نیز در همین نقطه صورت‌گرفته است.
در واقع سؤال اصلی اینجاست چرا بعد از ۶ سال هنوز این پلاک تملک نشده است؟
داستان زمانی جالب‌تر می‌شود که تا چند ماه گذشته ساختمان شورای شهر در همین خیابان قرار داشت و اعضای شورا گذرشان به این خیابان می‌افتاد؛ اما ظاهراً برای آن‌ها هم تملک و بازگشایی کامل این خیابان اهمیتی نداشته که در این ۶ سال قدمی برای آن برنداشتند.

وعده‌ای که عملی نشد


این در حالی است که حسن طلایی نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم در شهریورماه سال گذشته خبر از حل مشکل تملک این ساختمان خبر داده و گفته بود: در این زمینه تصمیماتی گرفته شده و بودجه‌ای تخصیص‌داده‌شده است تا تملک و تخریب انجام شود.
گلایه شدید شهروندان

 
شهروندان و ساکنان این خیابان از ترافیک شدید در ساعت اوج ترافیک و دردسرهایی که عدم تملک این ساختمان داشته، گلایه‌های زیادی دارند و البته بارها این گلایه و شکایت را به مسئولان شهرداری منطقه انتقال داده‌اند؛ اما ظاهراً گوش شنوایی وجود نداشته است.
به‌هرحال انتظار می‌رود شهرداری منطقه ۶ نسبت به این مشکل عمده شهروندان اهتمام ورزیده و از ابزارهای قانونی برای تملک این ساختمان بهره بگیرد.

پایگاه خبری تحلیلی قم فردا آماده انعکاس نظرات مسئولان شهری در این زمینه است.



انتهای پیام/ 110

http://qomefarda.ir/48980
اخبار مرتبط

نظرات شما