با حضور اقشار مختلف مردم؛

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در منطقه نیروگاه قم با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  میزبانان رئیس‌جمهور در مسجد حضرت علی‌اصغر (ع) نیروگاه که در سفر دوم آیت‌الله رئیسی وی را به این مسجد دعوت و با وی به گفتگوی صمیمی پرداخته بودند، طی مراسمی یاد و خاطره این شهید خدمت و همراهان وی را گرامی داشتند.


مهدی یوسفی دبیر بزرگداشت یاد و خاطره شهدای خدمت مسجد حضرت علی‌اصغر (ع) نیروگاه قم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: مراسم یادبود شهید دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور فقید ایران و شهدای خدمت پنجشنبه‌شب با حضور انبوه اقشار مختلف مردم قدرشناس در مسجد حضرت علی‌اصغر (ع) منطقه نیروگاه قم برگزار شد.


 وی ادامه داد: در سفر دوم رئیس‌جمهور فقید به قم، آیت‌الله شهید رئیسی دقایقی را صمیمانه میهمان این مسجد و اهالی منطقه بود و لذا باتوجه‌به اینکه این مسجد تنها مسجد مورد بازدید ایشان در سفر دوم به قم بود، نمازگزاران نیز به‌پاس خدمات این شهید و سایر شهدای خدمت مراسمی باشکوه را برگزار کردند.
یوسفی افزود: در این مراسم برنامه‌های فرهنگی قرائت قرآن توسط قاریان، تواشیح و...به یاد شهدای خدمت اجرا گردید.


گفتنی است در این مراسم حجت‌الاسلام سید محمدباقر حسینی اراکی طی سخنانی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و همراهانشان، اظهار داشت: ولایت خدا با حضور مردم محقق می‌شود و این مردم در عصر تحقق حکومت نقش دارند، مصاحبه‌های مردم درباره آیت‌الله رئیسی خود گواه عملکرد ایشان در زمینه خدمت‌رسانی به مردم است. وی تمام تلاشش این بود که در خدمت محرومان باشد و این لقب سید محرومان به حق به ایشان ارائه شد.



انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/49045
اخبار مرتبط

نظرات شما