رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قم:

شهید رئیسی شاگرد برحق مکتب امام بود

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قم گفت: شهید رئیسی یکی دیگر از شاگردان بر حق و دانش‌آموخته مکتب امام خمینی (ره) بود که حکومت را وسیله‌ای برای تحقق عدالت و مردم را صاحبان اصلی انقلاب می‌دانست.

محمدرضا فاضلی ضمن گرامیداشت یاد شهید آیت‌الله رئیسی و ایام رحلت حضرت امام خمینی رحمت‌الله علیه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یکی از متمایزترین انقلاب‌های دنیا است که در مکتب‌خانه  امام خمینی (ره) شکل گرفت.

رئیس دانشگاه فنی حرفه‌ای استان قم ادامه داد:  شخصیّت امام خمینی (ره) ذره‌ذره در همه‌ سطوح این مکتب رسوخ پیدا کرد و تربیت نیروهای انقلابی یک تربیت ناب شد که ثمره آن در ادوار مختلف جامعه اسلامی ایران تبلور یافت.

وی تصریح کرد: شاگردان مکتب امام خمینی (ره) هر کدام فصلی از کتاب تاریخ این انقلاب را ترسیم کردند، بعد از امام عظیم‌الشأن سکان انقلاب در امتداد مکتب فکری، سیاسی و اجتماعی امام به شاگرد قابل و وفادارش حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله عالی سپرده شد و فصلی نوینی از انقلاب آغاز گردید. 

فاضلی خاطرنشان کرد: بی شک حرکت در مسیر مکتب امام خمینی (ره) همراه با حوادثی بود که یاران مکتب‌خانه امام با ادامه تفکر و اندیشه امام، انقلاب را از سیلاب بحران‌ها و نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان قسم‌خورده حفظ نمودند.

رئیس دانشگاه فنی حرفه‌ای استان قم تأکید کرد: شهید آیت‌الله رئیسی نیز یکی دیگر از شاگردان بر حق و دانش‌آموخته مکتب امام خمینی (ره) بود که حکومت را وسیله‌ای برای تحقق عدالت و مردم را صاحبان اصلی انقلاب دانست و مصداق مدیر تراز انقلاب اسلامی شد. 

وی عنوان داشت: دستگیری و کمک رساندن به مردم خصوصاً محرومان و شایسته‌سالاری، همچون امام (ره) از دغدغه‌های اصلی شهید آیت‌الله رئیسی بود.

فاضلی اضافه کرد: مردم در مراسم‌های سوگواری آیت‌الله رئیسی نشان دادند ایشان را پیرو خط‌مشی امام خمینی رحمت‌الله علیه و رهبر معظم انقلاب می‌دانند و  قطعاً همین مردم با حمایت مقام معظم رهبری راه‌ شهید آیت رئیسی را ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/49074
اخبار مرتبط

نظرات شما