رئیس دانشگاه صنعتی قم:

شهید رئیسی در همه حوزه‌ها شاگرد مکتب امام خمینی بود

رئیس دانشگاه صنعتی قم با اشاره به اینکه شهید رئیسی در همه حوزه‌ها شاگرد مکتب امام خمینی (ره) بود، گفت: مردم تلاش و اخلاص شهید رئیسی را برای حل مشکلات آنها را به‌خوبی تشخیص می‌دادند به همین دلیل در قلب مردم برای همیشه جای گرفت.

​​​​​​سید جلال رضائی‌نور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: آیت‌الله شهید رئیسی در همه حوزه‌ها نشان داد که شاگرد مکتب امام راحل است و دنباله‌رو راه بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران بودند. 

رئیس دانشگاه صنعتی استان قم تصریح کرد: رفتار شهید رئیسی در بُعد مردم‌داری، در بعد تلاش و خیرخواهی برای مردم، در بعد تدین و از حیث ارادتی که به اهل‌بیت و ائمه داشتند و در قامت رئیس‌جمهور و پیش از اینکه وارد دولت شود همگی در مکتب امام خمینی رحمت‌الله علیه بود و هر آنچه ما از دیداری ایشان دیدیم در کار خود نیز سرلوحه قرار داده بودند.

وی عنوان داشت: اکثر مسئولین و منسوبین آیت‌الله رئیسی در مناصب مختلف تقریباً از عاشقان و دوستداران اهل‌بیت هستند همچنین یکی از شاخص‌های اصلی و مدیر تراز در انقلاب اسلامی تخصص، تعهد، مردم‌داری  و خیرخواهی است که برای انتخاب مدیران، آیت‌الله رئیسی مدنظر قرار می‌داد.

رضائی‌نور با اشاره به اینکه به علت مشکلات معیشتی در این چند سال اخیر مردم نسبت به مسئولان گلایه داشتند، اضافه کرد: اما شهید رئیسی به‌گونه‌ای رفتار و تلاش می‌کرد که باوجوداینکه همه مشکلات معیشتی هم حل نشده بود مردم ایشان را خادم و پرتلاش می‌دیدند به همین علت بعد از شهادت ایشان بسیار متأثر شده و تشییع میلیونی را رقم زدند.

رئیس دانشگاه صنعتی استان قم تصریح کرد: مسئول وقتی از جنس مردم باشد و دلسوز مردم باشد و رفتار و فعالیت‌هایش برای حل مشکلات مردم باشد مردم متوجه می‌شوند، سفرهای استانی فشرده ایشان بدون استراحت نشان می‌داد که ایشان واقعاً دغدغه حل مسائل و مشکلات را دارند.

وی خاطرنشان کرد: در سفرهایی که آیت‌الله رئیسی به استان‌ها داشتند با وجود مشغله و کارهای زیادی که بر عهده داشتند دیدارهای مردمی هم وجود داشت این‌ها چون از روی اخلاص بود اثر خودش را بر روی قلب‌ها می‌گذاشت.

رضائی‌نور عنوان داشت: شهید رئیسی درد مردم را می‌دید و درد دل آنها را می‌شنید این رفتار آیت‌الله رئیسی گویای بسیاری از مسائل بود و مردم به‌خوبی تشخیص می‌دهند که مسئول و مدیر آنها و کسی که به‌اصطلاح بالای سر آنها است و خدمت می‌کند آیا دلسوز و از جنس خود مردم است یا نه این پست را برای چند سال برای نمایش قدرت سیاسی برای خودش و اطرافیانش انتخاب کرده است.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/49084
اخبار مرتبط

نظرات شما