امام‌جمعه سلفچگان:

حضور مردم در انتخابات عامل اقتدار است

امام‌جمعه سلفچگان گفت: حضور ملت ایران در صحنه‌های مختلف مهم‌ترین عامل اقتدار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  حجت‌الاسلام  مهدی غروی در خطبه‌های امروز نمازجمعه شهر سلفچگان با اشاره به اهمیت تقوا در زندگی انسان‌ها، اظهار داشت: تقوا گوهری ارزشمند و کیمیایی است که بر زندگی تردید و اجتماعی انسان در دنیا و آخرت تأثیر می‌گذارد.
وی ادامه داد: اگر چیزی هم از عقل انسان پنهان بماند و نتوانند از هدایت عقلی برخوردار باشد، نیروی تقوا به کمک او می‌آید و اگر در راه زندگی چشم بصیرت کم‌نور و انسان جاهل بشود نور تقوا راه را به انسان نشان می‌دهد.
غروی در ادامه به اهمیت حضور در انتخابات اشاره کرد و گفت: حضور ملت ایران در صحنه‌های مختلف مهم‌ترین عامل اقتدار است و این حضور در جاهای متعددی است یکی از مهم‌ترین و معتبرترین حضورها در انتخابات است.
وی بیان داشت: در انتخابات حضور ملت ایران کشور را بیمه و دشمن را مأیوس می‌کند و در این میان سعی و تلاش دشمنان بر این است که با انواع و اقسام نیرنگ و فریب‌ها نگذارند که مردم با شوق در انتخابات شرکت کنند.
امام‌جمعه سلفچگان به موضوع غزه اشاره کرد و گفت: ما مردم مسلمان، شیعه و انقلابی ایران اسلامی هنوز بر موضع خودمان هستیم، اگر دادگاه بین‌المللی اسرائیل را محکوم کرد باید بیان عمل کنند و  فقط به حرف و کاغذ نیست.
وی افزود:  اگر قرار است نتانیاهو دستگیر شود باید این کار را انجام دهید،  از چه چیزی می‌ترسید از همان کدخدایی می‌ترسید که بعضی از دولتمردان ما دم از مذاکره با او می‌زدند آمریکا و اسرائیل بدانند با این کارها و ظلم‌هایی که می‌کنند انشا الله به‌زودی خودشان گرفتار این آتش و خشم الهی خواهند شد.



انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/49116
اخبار مرتبط

نظرات شما