قم فردا گزارش می دهد؛

رئیسی همچون بهشتی نماد یک ملت بود

مظلومیت رئیسی همچون مظلومیت بهشتی است که حضرت امام خمینی او را نماد یک ملت خواند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، هم‌زمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی‌الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.
این شهید راه خدمت نمونه بارز یک مدیر انقلابی بود و در طول بیش از ۳۳ ماه خدمت به مردم فصل جدیدی از خدمت شبانه‌روزی به محرومان و ملت را به یادگار گذاشت.
شهید آیت‌الله رئیسی شخصیتی دقیقاً شبیه به آیت‌الله شهید بهشتی داشت. شهید رئیسی به‌مانند شهید بهشتی، پرکار، مردمی و با همان سبک و مرام بود و کاملاً ولایت‌پذیر بود و به محرومان توجه خاص داشت و مسائل و مشکلات محرومان را درک می‌کرد.

رئیسی همچون بهشتی نماد یک ملت بود
از همین رو حجت‌الاسلام محمد ملک‌زاده در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» با اشاره به اینکه خبر شهادت سید مظلوم سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور خدوم و مردمی و همراهان ایشان قلوب ملت ایران و آزادی‌خواهان جهان را جریحه‌دار کرد، اظهار داشت: مردم ایران در غم جانکاه ازدست‌دادن رئیس‌جمهور اخلاق‌مدار و مظلومی سوگوارند که هرگز اهل مطرح‌کردن خود نبود و حتی حاضر به دفاع از خود در برابر هجمه‌های غیرمنصفانه و غیراخلاقی نمی‌شد.
وی ابراز داشت: مظلومیت رئیسی همچون مظلومیت بهشتی است که حضرت امام خمینی او را نماد یک ملت خواند. رئیسی نمادِ مقاومت در برابر استکبار و شکستن غل‌وزنجیر تحریم‌های آمریکا از دست‌وپای ملت ایران بود. او به‌جای دل‌بستن به توهم احیای برجام و انتظار لبخند استکبار، به سمت خنثی‌سازی تحریم‌ها حرکت کرد و موفقیت‌های فراوانی در این مسیر کسب کرد. پیوستن ایران به بریکس و پیمان شانگهای؛ احیای روابط منطقه‌ای از آسیا و آفریقا تا آمریکای لاتین در قالب سیاست خارجی عزتمندانه تنها بخشی از دستاوردهای اوست. ازاین‌رو نفرت و کینه‌توزی دشمنان انقلاب و تبلیغات مغرضانه علیه او از سوی دشمنان خارجی و دنباله‌روهای داخلی آنان به راه افتاد.
عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی بیان کرد: به یاد داریم که ایشان در اوج بداخلاقی و اتهامات رقبای خویش در مناظرات انتخابات ریاست‌جمهوری تنها به همین یک جمله اکتفا کرد: «آیا شما در سخنان خود، خدا را هم در نظر می‌گیرید»؟! او خود حقیقتاً در طول سال‌های خدمت در مسئولیت قضا و یا مسئولیت قوه مجریه همواره خدا را در نظر داشت.
وی ادامه داد: مردم قدرشناس ایران امروز در غم ازدست‌دادن رئیس‌جمهور سخت‌کوشی نشسته که کمتر از سه سال مسئولیت خود بیش از ۳۰ سال در مسیر سازندگی و رفع مشکلات مردم تلاش کرد و عاقبت در راه خدمت به ملت ایران به شهادت رسید.
این استاد حوزه افزود: شاید امروز بدخواهان نظام از این اتفاق خشنود باشند؛ اما به کوری چشم دشمنان این شهادت‌ها همواره مایه قدرت بیشتر نظام بوده است.

آیت‌الله شهید ابراهیم رئیسی نمونه بارز یک مدیر انقلابی بود و در طول بیش از ۳۳ ماه خدمت به مردم فصل جدیدی از خدمت شبانه‌روزی به محرومان و ملت را به یادگار گذاشت.
این شهید بزرگ در عمل همه معیار‌های یک مدیر انقلابی را به معرض نمایش گذاشت و ساده‌زیستی را در او می‌توانستیم به‌راحتی ببینیم.

آیت الله رئیسی، نمونه بارز یک مدیر انقلابی بود
از همین رو حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» با اشاره به ویژگی‌های مسئول تراز انقلاب از نگاه امام خمینی (ره)، اظهار داشت: در حال حاضر بهترین مصداق برای ترسیم راه انتخاب درست که توسط امام و رهبری گفته شده باشد عملی است که آیت‌الله رئیسی در این چند ساله انجام داد.
عضو خبرگان رهبری ادامه داد: حقاً همان بیانات و کلمات و گفتمان دوران انقلاب را در زندگی مدیریتی خود پیاده کرده است و کاملاً می‌بینیم و دیده‌ایم و در آینده هم خواهیم دید که آیت‌الله رئیسی همان بیانات امام و رهبری را پیاده کرده و خود بدون تردید این راه را طی کرده است.
وی اضافه کرد: لذا کسانی که می‌خواهند رئیسی جمهوری را انتخاب و گزینش کنند که طبق خواسته دو رهبر و امام باشد باید این راه را طی کنند. آقای رئیسی این شهید بزرگوار حقاً به این شرایط لباس تحقق پوشاند، یعنی به مردم گفت آن چیزی را که امام و رهبر فرموده‌اند این است.

آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهوری ولایی، جهادی و خدوم بود
همچنین آیت‌الله سید احمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» با اشاره به رئیس جمهور شهید، اظهار داشت: در خصوص رئیس‌جمهور شهید رهبر معظم انقلاب فرمودند: رئیسی عزیز، خستگی نمی‌شناخت.
وی ادامه داد: شهید آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهوری مردمی، ولایی، انقلابی، جهادی و خادم مردم بود که این اتفاق باعث حزن و اندوه فراوان مردم شد. عضو خبرگان رهبری با اشاره به مردمی‌بودن آیت‌الله رئیسی، گفت: آیت‌الله رئیسی همیشه در خدمت انقلاب و نظام بود و در نهایت هم در راه خدمت آسمانی شد.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/49118
اخبار مرتبط

نظرات شما