استاد حوزه و دانشگاه:

صداقت معیار مردم در انتخاب فرد اصلح است

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه اخلاق معیار عمل مقبول است، گفت:صداقت معیار مردم در انتخاب فرد اصلح است.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین بنیادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  با اشاره بیانات اخیر رهبر انقلاب در سالروز رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: رهبر معظم در این روز بر روی دو مسئله مهم تأکید کردند نخست سیره و روش آیت‌الله رئیسی و دوم موضوع مهم انتخابات که باید نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشیم.
 وی با اشاره به بی‌انصافی‌ها و داوری‌های نابجا برخی از سیاست‌مداران نسبت به خدمات شهید رئیسی بیان داشت: رهبری معظم انقلاب فرمودند، برخی از سیاست‌مداران بسیاری از خدمات شهید رئیسی را بعد از شهادت اعتراف کردند؛ اما قبل از شهادت ایشان قلم‌ها طور دیگری بود بیان‌ها طور دیگری بود و هجمه‌های علیه آیت‌الله رئیسی طور دیگری بود.
 حجت‌الاسلام بنیادی با اشاره به اینکه امروزه جامعه ما یک جامعه فهمیده است، ابراز داشت: مردم عزیز کشور مردم فهیمی هستند و لذا کسانی که خود را پیشرو در جناح‌ها و جریان‌های سیاسی می‌دانند باید به این موضوع واقف باشند که ملاک و معیار مردم صداقت، فعالیت و خدمت به مردم است.
 وی با اشاره به اینکه صداقت معیار مردم در انتخاب فرد اصلح است، تصریح کرد: صداقت بالاترین تیزهوشی یک انسان است مسئولین اگر صادقانه عمل کنند مردم به آنها رو خواهند کرد حتی در انتخابات؛ انسان صادق انسان موردقبول‌همگان است، این ویژگی را مقام معظم رهبری دررابطه‌با شهید آیت‌الله رئیسی بیان کردند.
 استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نکاتی که باید نامزدهای انتخابات به آن توجه داشته باشند، ابراز داشت: ما باید به‌عنوان مردم این کشور و کسانی که نسبت به کشور احساس مسئولیت داریم رئیس‌جمهوری را انتخاب کنیم که در تراز انقلاب اسلامی امروز باشد؛ رئیس‌جمهوری که بتواند این فضای به وجود آمده که بسیاری از آنها مرهون زحمات شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان است که باید نامزدهای انتخابات به آنها توجه داشته باشند.
 وی با اشاره به اینکه اخلاق معیار عمل مقبول است، بیان داشت: مردم وقتی با رئیس‌جمهور یا نامزد انتخاباتی روبرو می‌شوند که وجهه اخلاقی او برجسته است، حتماً به او اقبال پیدا خواهند کرد.
 حجت‌الاسلام بنیادی با شاره به فرمایش مقام معظم رهبری دررابطه‌با انتخابات خاطرنشان کرد: ما باید خودمان را در یک فضا این گونه قرار بدهیم و بدانیم که اتفاقاتی که الان با جریان طوفان‌الاقصی، شهادت آیت‌الله رئیسی و انتخابات پیشرو، به دنبال این باشیم که اقتدار هرچه بیشتر کشور را بالا ببریم و معیار را این ها قرار بدهیم و ببینیم چه کسی می‌تواند راه عزت و عظمت کشور ایران را در تمام جهان هموار کند.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/49142
اخبار مرتبط

نظرات شما