استاد حوزه و دانشگاه:

مقاومت فلسطین پیروز خواهد شد

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تحلیل‌های تحلیلگران اروپایی و آمریکایی گفت: بسیاری از تحلیل‌های تحلیلگران اروپایی و آمریکا آمریکایی نشان‌دهنده این موضوع است که اسرائیل در اهداف خود شکست‌خورده و مقاومت فلسطین پیروز خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی امامی‌فر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بر اساس امید آفرینی در سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: در این ایام دو حادثه بسیار مهم رخ داد یکی حادثه سقوط بالگَرد حامل ریاست محترم جمهور و یکی هم حادثه و جریان مقابله نهضت مقاومت با رژیم کودک کش اسرائیل است این دو حادثه در سطح ملی و سطح بین‌المللی بسیار اهمیت دارند.
 وی با اشاره به مسئله فلسطین در بیانات رهبری بیان داشت: با خشونت اسرائیل و پشتیبانی استکبار جهانی مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه مورد آماج حملات شیطانی خود قرار داده و باعث شده که بسیاری از مردم از این همه خشونت ناامید شوند و امید پیروزی برای حماس و نهضت مقاومت فلسطین را از دست بدهند؛ اما مقام معظم رهبری بر این مسئله تأکید کردند که نهضت مقاومت به‌خصوص مقاومت فلسطین پیروز خواهد شد.
 استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تحلیل‌های تحلیلگران اروپایی و آمریکایی تأکید کرد: بسیاری از تحلیل‌های تحلیلگران اروپایی و آمریکا آمریکایی نشان‌دهنده این موضوع است که اسرائیل در اهداف خود شکست‌خورده و مقاومت فلسطین پیروز خواهد شد.
 وی با اشاره به اینکه ما باید راه شهدای خدمت را ادامه دهیم، تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، حماسه‌ای که در تشییع‌جنازه شهدای خدمت در شهرهای قم، تهران، مشهد و تبریز اتفاق افتاد، واقعاً یک حماسه حضور مردم بود و تأکید مقام معظم رهبری بر این است که ما باید حماسه دیگری بیافرینیم که این حماسه را تکمیل کند و آن هم حماسه حضور در انتخاب ریاست‌جمهوری است.
 حجت‌الاسلام امامی‌فر با اشاره به صفات و ویژگی‌های رئیس‌جمهور شهید بیان داشت: در انتخابات پیشرو ما باید شخصی را انتخاب کنیم که دارای صفات و ویژگی‌های رئیس‌جمهور شهید باشد، همان‌طور که ایشان شخصی مخلص، انقلابی، جدی، مردم‌دار و خاضع بودند و بر اساس اصول انقلاب امام و اسلام حرکت می‌کردند رئیس‌جمهور آینده هم باید دارای این ویژگی‌ها و خصوصیات باشد تا راه رئیس‌جمهور شهید تداوم پیدا کند.
 وی با اشاره به تداوم راه رئیس‌جمهور شهید توسط مردم گفت: مردم با حضور حماسی خود در انتخابات و انتخاب یک رئیس‌جمهوری اصلح که بتواند در پرتو راهنمایی‌های مقام معظم رهبری کارهای شهید رئیسی را ادامه دهد، در تداوم این راه به وظیفه خود عمل کنند.
 استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به بیانات رهبر دررابطه‌با اینکه بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی هنوز هم راه انقلاب پابرجاست، تصریح کرد: حادثه شهادت شهدای خدمت ممکن بود که جامعه ما را دچار آسیب کند؛ اما مقام معظم رهبری تأکید کردند شهادت ایشان برای ما خسارتی بود؛ ولی انقلاب برپاست و راه شهدای خدمت تداوم پیدا خواهد کرد و تا راه امام و راه شهدا زنده است این راه ادامه پیدا خواهد کرد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/49143
اخبار مرتبط

نظرات شما