امام‌جمعه سلفچگان:

نامزدهای انتخابات اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند

امام‌جمعه سلفچگان با بیان این که همه باید در انتخابات به وظایف خود عمل کنند، گفت: نامزدهای انتخابات اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

حجت‌الاسلام مهدی غروی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست‌جمهوری در هشتم تیرماه، اظهار داشت: همانطوری که رهبر انقلاب فرمودند هر وقت مردم ما پای کار آمدن و حضور گسترده ای داشتند و شرکتشان عیان بود آن جا انقلاب و راه و روش امام پیروز بود.
وی ادامه داد: دشمن هم این را فهمیده و برای این که با انتخابات  که از عوامل بسیار مهم برای پیشرفت کشور است، مقابله بکنند درصدد این هستند که مردم را به هر نحوی از این انتخابات دور کنند.
غروی با بیان این که نباید اجازه مأیوس کردن مردم را به دشمنان بدهیم، تصریح کرد:  هر انسانی در دوران زندگی خودش علاوه بر امور خانواده و رسیدگی به اهل منزل یک تکلیف اجتماعی هم دارد که به گفته خیلی از علما و مراجع عظام تقلید این ادای تکلیف اجتماعی از اوجب واجبات است.
وی افزود: زمانی شخصی یک مسئولیتی دارد، امام‌جمعه، امام‌جماعت، فرمانده بسیج، فرمانده انتظامی، مسئول فرهنگی و... او وظیفه‌اش سنگین‌تر است؛ اما افرادی هم هستند که در جامعه شهروند عادی هستند این ها هم وظیفه دارند، اگر کم‌کاری کردند باید روز قیامت جواب بدهند سعی و تلاش دشمن بر این است که این انتخابات را بی‌رونق بکنند و ما انقلابی‌ها که داعیه‌دار این هستیم که پیرو ولایت و مطیع ولایت هستیم باید در وارد میدان شویم.
امام‌جمعه سلفچگان تصریح کرد: اگر من فرد عادی به طور مثال بتوانم
۱۰ نفر را برای شرکت در انتخابات و انتخاب یک اصلح راهنمایی بکنم باید انجام بدم.
وی بیان داشت: در مقابل این وظایف و اولویت‌هایی که برای مردم برشمردیم باید به نامزدهای انتخاباتی هم توصیه کنیم که نباید از مشی اخلاق‌مداری و دین‌داری که شهید رئیسی داشتند عبور کنند.
غروی تصریح کرد: اخلاق‌مداری و داشتن انصاف در بیان و رفتار از ویژگی‌های رئیس‌جمهور محبوب ما بود که نامزدهای این دوره از انتخابات باید آن را رعایت کنند.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/49155
اخبار مرتبط

نظرات شما