شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛

دعوت به راهپیمایی محکومیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استمرار «راهپیمایی جمعه‌های خشم» علیه کشتار وحشیانه مردم غزه توسط رژیم کودک‌کش صهیونیستی از مردم ولایت‌مدار قم خواست تا این جمعه در راهپیمایی محکومیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی شرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» از آغاز جنگ علیه غزه در هفتم اکتبر گذشته تا این لحظه ۳۶۸۰۱ فلسطینی در نوار غزه به شهادت رسیده است. نیرو‌های رژیم صهیونیستی در جنایتی آشکار شنبه به اردوگاه پرجمعیت النصیرات در مرکز نوار غزه حمله کردند که در جریان این حمله بیش از 200 فلسطینی به شهادت رسیدند.
دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه با اعلام این خبر، تأیید کرد که در میان شهدای این جنایت رژیم اشغالگر، ۶۴ کودک و ۵۷ زن به چشم می‌خورد.
همچنین «نبیل ابوردینه» سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین در این باره گفت: سریال کشتارهای خونین روزمره علیه ملت فلسطین که آخرین مورد آن کشتار در اردوگاه النصیرات بود، در ادامه نسل‌کُشی ملت فلسطین صورت می‌گیرد.
وی افزود: دولت آمریکا مسئول کامل همه کشتارهایی است که رژیم صهیونیستی مرتکب آن می‌شود و ما خواهان توقف این جنگ هستیم. ادامه این جنگ اوضاع را به سمت مرحله خطرناک سوق می‌دهد که هرگز صلح و امنیتی برای هیچ‌کس محقق نخواهد کرد.
سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان همچنین خواستار مداخله فوری شورای امنیت و جامعه جهانی برای توقف این جنایت‌ها و ملزم‌کردن رژیم صهیونیستی به توقف فوری همه این جنایت‌ها و نقض قوانین بین‌المللی شد.


 دعوت به راهپیمایی محکومیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی
حملات گسترده رژیم صهیونیستی به بازار نصیرات و قتل‌عام مردم بی‌پناه، روز خونین دیگری در غزه را رقم زد و دل‌های آزادگان عالم را به درد آورد. از همین رو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم ضمن محکومیت تداوم جنایت‌های وحشیانه صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم و مقاوم غزه خصوصاٌ حمله به اردوگاه النصیرات و در استمرار «راهپیمایی جمعه‌های خشم»، از مردم ظلم‌ستیز و شریف قم دعوت به عمل آورد تا در روز جمعه مصادف با سالروز شهادت مظلومانه امام محمدباقر علیه‌السلام همبستگی و حمایت خود را با مردم رنج‌دیده غزه اعلام نمایند.
این راهپیمایی که باهدف محکوم‌کردن اقدام وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی علیه مردم در روز جمعه ۲۵ خردادماه پس از اقامه نمازجمعه از میدان جانبازان به سمت چهارراه شهدا برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/49174
اخبار مرتبط

نظرات شما