مدیرکل حفاظت محیط‌زیست قم:

همه باید نسبت به محیط‌زیست تعهد داشته باشند

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان قم گفت: همه بایستی نسبت به حفظ و حراست از محیط‌زیست تعهد داشته باشند، چراکه شکار، صید و ایجاد آلودگی‌ها موجب به‌خطرافتادن حیات همه جانداران و انسان‌ها می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری مهر، محمدحسین بازگیر بعدازظهر سه‌شنبه در جمع کارآموزان قضایی اظهار کرد: مقابله با تخلفات زیست‌محیطی در دو حوزه طبیعی و انسانی پیچیده بوده و رسیدگی و کشف این تخلفات زمان بر است و آسیب‌هایی را برای کارشناسان و محیط‌بانان در پی دارد، فلذا این مسئله بایستی موردتوجه باشد.
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان قم با تأکید بر اینکه افزایش آگاهی زیست‌محیطی قضا بسیار حائز اهمیت است، افزود: کارشناسان و محیط‌بانان این سازمان به‌عنوان ضابطان قضایی و سربازان ملت، این تخلفات را احصا و گزارش آن را ارائه می‌دهند و اگر نگاه حمایت‌گرایانه نباشد، اقدام‌های صورت‌گرفته بی‌نتیجه می‌ماند.
بازگیر ضمن قدردانی از همکاری و همدلی مسئولان قضایی در پیشبرد اهداف زیست‌محیطی و برخورد با متخلفان خاطرنشان کرد: همه بایستی نسبت به حفظ و حراست از محیط‌زیست تعهد داشته باشند، چراکه شکار، صید و ایجاد آلودگی‌ها موجب به‌خطرافتادن حیات همه جانداران و انسان‌ها می‌شود.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/49193
اخبار مرتبط

نظرات شما