استاندار قم:

وقفه‌ای در نهضت ملی مسکن قم ایجاد نشده است

استاندار قم با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن در استان بادقت و سرعت بیشتری نسبت به گذشته در حال اجراست، گفت: هیچ وقفه‌ای در اجرای این طرح ایجاد نشده و پروژه‌ها در سایت‌های مختلف در حال ساخت هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» سید محمد آقامیری در جلسه شورای تأمین مسکن استان قم افزود: طرح نهضت ملی مسکن که از دستاوردهای دولت شهید رئیسی بوده و از همان ابتدا مقرر شد برای رفع نیازمندان واقعی ساخته شود و لذا اجازه نخواهیم داد سودجویان باعث برهم‌زدن نظم آن شوند.

 وی گفت: برخی سودجویان و اخلال‌گران با راه‌اندازی شایعه و فرافکنی به دنبال ایجاد نگرانی برای مردم هستند؛ اما همه مسئولان استان شبانه‌روز در تلاش‌اند تا سرپناه مردم مطابق زمان‌بندی به آن‌ها تحویل داده شود.

 وی ادامه داد: جهاد مسکن‌سازی از برنامه‌های اولویت‌دار مدیریت استان بوده و تلاش می‌شود با افزایش ساخت‌وساز و تحویل سریع آن‌ها به مردم؛ وضعیت نرخ مسکن در استان را کنترل کنیم.

 آقامیری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل تعاون نسبت به انتخاب تعاونی و پیمانکارها در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن بادقت بیشتری پرونده‌های آنان را مورد بررسی قرار داده تا مجموعه‌هایی که قدرت مالی بالایی دارند وارد طرح شوند.

 وی با بیان اینکه شهادت رئیس‌جمهور اخلالی در نظم کاری دولت ایجاد نکرده، تأکید کرد: لازم است مردم بدانند که بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی، مدیریت استان نسبت به گذشته تلاش خود را مضاعف کرده تا جهاد خدمت متوقف نشود.

 آقامیری خاطرنشان کرد: مدیران برابر تک‌تک مشکلات این مردم مسئول هستند و مسکن امروز نیاز اساسی مردم قم محسوب می‌شود و در این راستا تا ثبات قیمت مسکن از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد

 بر اساس گزارش سامانه نهضت ملی مسکن در استان قم بیش از ۱۴۷ هزار نفر در سامانه مربوطه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد حدود ۷۳ هزار نفر حائز شرایط شناخته شدند.

 هم اکنون بخش مهمی از طرح نهضت ملی مسکن در قالب احداث خانه در اراضی ۵۶۰، ۲۲، ۲۷ و ۱۷ هکتاری شهرک پردیسان در حال اجراست.

 شهرک پردیسان در منطقه هشتم شهرداری قم و در جنوب غربی این شهر قم واقع شده است، این منطقه در سال ۱۳۷۷ توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تأسیس و در سال ۱۳۹۰ به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.




انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/49200
اخبار مرتبط

نظرات شما