معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

رئیس‌جمهور می‌تواند برای کشور تولید قدرت کند

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه انتخاباتی مطلوب است که هم مشارکت در آن وجود داشته باشد و هم فرد اصلح انتخاب شود، گفت: رئیس‌جمهور می‌تواند عامل تولید قدرت و یا عامل تولید چالش برای کشور باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» سردار جوانی امروز در جسله با اساتید بسیجی و نمایندگان طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم که به همت مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم در دارالقرآن علامه طباطبایی (ره) برگزار شد، به انتخابات پیشرو اشاره کرد و اظهار داشت: شرایط امروز ایران در منطقه و دنیا باعث حساسیت این انتخابات شده است.
وی ادامه داد: دشمن با ایجاد چالش در داخل برای کشور به دنبال کند کردن حرکت انقلاب است تا انقلاب اسلامی به اهداف خود نرسد.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه از مقدمات تمدن اسلامی نابودی اسرائیل است، گفت: درست است اتفاقات غزه دارای درد است؛ اما امروز مقاومت در حال دگرگون‌کردن دنیا است.
وی اضافه کرد: دراین‌خصوص رهبر معظم انقلاب در پیام خود به دانشجویان آمریکایی بیان کردند: شما در سمت درست تاریخ ایستاده‌اید و بدانید شرایط در حال تغییر و تاریخ در حال رقم‌خوردن است و این رقم‌خوردن به‌ نفع جبهه توحید است.
جوانی با اشاره به اینکه دشمن با یک جنگ ترکیبی مستمر در حال پیکار است، خاطرنشان کرد: قم خاستگاه انقلاب است و دشمن به آن نگاه ویژه‌ای دارد.
وی بیان کرد: رئیس‌جمهور می‌تواند عامل تولید قدرت برای کشور و یا عامل تولید چالش برای کشور باشد.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: یکی از میدان‌های شمارش پیروان ولایت، صحنه انتخابات است به‌گونه‌ای که هرچه منتخب ملت دارای ویژگی‌های بهتر، آماده‌تر و توانمندتر باشد، ولایت را برای پیشبرد انقلاب بهتر همراهی می‌کند و موانع را بر می‌دارد؛ اما در غیر این صورت چالشگر می‌شود؛ چنان‌که بنی‌صدر چنین تجربه تلخی را ایجاد کرد و شهید رجایی نیز در جایگاه ریاست‌جمهوری چنان درخشید که جاودان ماند.
وی اضافه کرد:  انتخابات هشتم تیرماه می‌تواند هم عامل تولید قدرت برای نظام و هم عامل تولید چالش باشد چرا که دشمن هم در این زمینه در حال تلاش است.
سردار جوانی با اشاره به انتخابات مطلوب، تصریح کرد: انتخاباتی مطلوب است که هم مشارکت در آن وجود داشته باشد و هم فرد اصلح انتخاب شود.
وی در خاتمه با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب گفت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب بیان کردند اگر در این شرایط پیچیده ملت ایران بخواهد منافع ملی و همچنین عمق راهبردی خودش را در منطقه حفظ کند به یک رئیس‌جمهور فعال، پرکار و معتقد به مبانی اسلامی نیاز دارد؛ زیرا زمانی که به گذشته نگاه می‌کنیم گروه‌ها و احزابی بوده‌اند که وقتی در جایگاه قدرت قرار گرفتند آن‌گونه که نیاز بود حرکت انقلاب را شتاب نبخشیدند و حتی گاهی به دنبال تغییر ریل بودند.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/49235
اخبار مرتبط

نظرات شما