مدیر روابط‌عمومی شرکت آب قم خبر داد:

اجرای برنامه‌های مختلف صرفه‌جویی آب

مدیر روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم از اجرای برنامه‌ها و پویش‌های مختلف در هفته صرفه‌جویی در مصرف آب در قم خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» مهدی کربلایی ضمن گرامیداشت هفته ولایت در نشست خبری که به مناسبت هفته صرفه‌جویی در مصرف آب در سالن جلسات شرکت آب و فاضلاب استان قم برگزار شد اظهار داشت:  از ۲۵ اردیبهشت‌ماه تا ۳۱ خردادماه سال جاری هفته صرفه‌جویی در مصرف آب نام‌گذاری شده است.


 مدیر روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم ادامه داد: شعار محوری امسال هفته صرفه‌جویی در مصرف آب «آب محور امنیت و ضامن توسعه» نام‌گذاری شده است و باتوجه‌به تقارن با هفته قوه قضاییه هفته صرفه‌جویی در مصرف آب امسال یک هفته زودتر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: به مناسبت هفته صرفه‌جویی در مصرف آب ، پویش‌های مختلف در قم برگزار می‌شود از جمله پویش‌« ۱۰ درصد صرفه‌جویی در مصرف آب یک تابستان آرامش» از برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب استان قم است.

کربلایی با اشاره به اینکه رسانه‌ها در بحث فرهنگ‌سازی می‌توانند کمک زیادی به بخش‌های مختلف از جمله صرفه‌جویی در مصرف آب داشته باشند، ادامه داد: عناوینی برای روزهای هفته صرفه‌جویی در نظر گرفته شده است، جمعه ۲۵ تیرماه آب، ارزش‌های دینی و ملی، شنبه ۲۶ تیرماه خانواده، فرهنگ و مدیریت مصرف، یکشنبه ۲۷ تیر آب، رسانه و افکار عمومی، دوشنبه ۲۸ تیرماه پساب، صنعت و محیط‌زیست، سه‌شنبه ۲۹ تیر آب، اقتصاد و بهره‌وری، چهارشنبه ۳۰ تیرماه آب، عدالت اجتماعی و حقوق شهروندی و پنجشنبه ۳۱ تیرماه آب، آموزش شهروندی و مسئولیت‌پذیری نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/49243
اخبار مرتبط

نظرات شما