رئیس دانشگاه فنی حرفه‌ای استان قم:

دشمن از ادامه راه شهید رئیسی وحشت دارد

رئیس دانشگاه فنی حرفه استان قم با اشاره به اینکه حکومت جمهوری اسلامی متکی به رأی و نظر مردم است، گفت: امروز دشمن از تکرار مکتب شهید جمهور آیت‌الله رئیسی به‌عنوان الگوی تراز مدیریت انقلابی در ایران ترس دارد.

محمدرضا فاضلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: انتخابات مظهر مردم‌باوری، خودباوری و زمینه‌ساز مشارکت عملی مردم در تعیین مسیر حرکت یک کشور است. 
 
رئیس دانشگاه فنی حرفه‌ای استان قم ادامه داد: حکومت جمهوری اسلامی ایران، حکومتی مستقل و متکی بر نیروهای درونی کشور است و دخالت‌های ابرقدرت‌ها را در امورات مملکت برنمی‌تابد و بر مردم و رأی آنان متکی است و مردمش حکومت را از آن خود می‌دانند و به این باور رسیده‌اند که  از طریق رأی خود حامی و پشتیبان دولتشان هستند.
 
وی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با تاب‌آوری در برابر حادثه ناگوار ازدست‌دادن رئیس‌جمهور منتخب خود ثابت کردند بار دیگر در این آزمون خطیر به‌مانند دیگر عرصه‌ها با حضور و شوری مثال‌زدنی برگ زرینی دیگر در تاریخ افتخارات این انقلاب رقم خواهند زد.
 
فاضلی خاطرنشان کرد: بدیهی است در این راه رسالت و مأموریت جامعه نخبگان و دانشگاهیان قدم‌نهادن در مسیر روشنگری افراد جامعه و شناساندن ویژگی‌های بارز رئیس‌جمهور شهید به افراد جامعه به‌ویژه نسل جوان است و بایستی نسبت به تبیین و تنویر این مهم به‌عنوان وظیفه شرعی و ملی از هیچ کوششی دریغ نکرد.
 
رئیس دانشگاه فنی حرفه‌ای استان قم تأکید کرد: امروز دشمن از تکرار مکتب شهید جمهور آیت‌الله رئیسی به‌عنوان الگوی تراز مدیریت انقلابی در ایران ترس دارد و ملت ایران با هوشیاری و معیار قراردادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، با یک انتخاب آگاهانه فردی را بر این مسند انتخاب خواهند کرد که خلق و خویی شبیه شهید جمهور، پایبند به رهبری و مدافع مردم محروم داشته باشد. 
 
وی عنوان داشت: همان‌طور که مردم ایران تا به امروز یاد و مسلک شهید بهشتی و شهید رجایی را زنده نگه داشته‌اند؛ هیچگاه آیت‌الله رئیسی را نیز فراموش نخواهند کرد و حضور مردمی و ساده‌زیستی این شهید راه خدمت برای همیشه در ذهن‌ها باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/49259
اخبار مرتبط

نظرات شما