مدیر پروژه تقاطع غیرهمسطح فردوسی و صدوقی:

تقاطع غیرهمسطح فردوسی مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر پروژه تقاطع غیرهمسطح فردوسی و صدوقی با اشاره به اینکه در حال حاضر پروژه به‌صورت دو قوسی اجرا می‌شود، گفت: تلاش می‌کنیم پروژه تقاطع غیرهمسطح فردوسی و صدوقی مهرماه امسال به بهره‌برداری برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» احسان شجاعی منش در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های شهری قم در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیر همسطح فردوسی و صدوقی، اظهار داشت:این پروژه در حال حاضر74 درصد پیشرفت دارد.
وی ادامه داد: این پروژه به‌صورت یک پل روگذر طراحی شده که یکی از مهم‌ترین محورهای مواصلاتی شهر قم را تکمیل می‌کند.
مدیر پروژه تقاطع غیرهمسطح فردوسی و صدوقی گفت: در حال حاضر در مرحله اجرای سازه اصلی پروژه هستیم که باتوجه‌به حجم ترافیک محدوده، تلاش بر انجام کار با حداکثر سرعت و کیفیت است.
وی اضافه کرد: در جریان اجرای عملیات عمرانی پروژه نیاز به محدودیت‌های ترافیکی داشتیم که در این زمینه هماهنگی با پلیس راهور و شورای ترافیک به‌صورت کامل صورت‌گرفته است.
شجاعی منش با اشاره به اجرای سازه باربر برای به‌حداقل‌رساندن محدودیت‌های ترافیکی گفت: بخشی از انحراف ترافیک و محدودیت ترافیک در خیابان اصلی گریزناپذیر بود که با هماهنگی شورای ترافیک و پلیس راهور اعمال شد.
وی ادامه داد: در حال حاضر در سمت محور فردوسی سازه پروژه به‌صورت ۱۰۰ درصدی اجرا شده و در سمت محور یاسمن شاهد اجرای ۴۶ درصدی سازه هستیم.
شجاعی منش با اشاره به اینکه معارضات زیربنایی و ملکی موجب شد تا کارشناسان در طراحی سازه این پروژه بازنگری کنند افزود: در حال حاضر پروژه به‌صورت دو قوسی اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: سازمان توسعه و عمران شهرداری قم تجربه‌های موفقی در اجرای پروژه‌های عمرانی مشابه مانند غیرهمسطح ولیعصر، پل میثم و رمپ A مجموعه پل‌های نهم دی دارد و مهندسین و عوامل سازمان در اجرای این قبیل سازه‌ها سربلند هستند.
مدیر پروژه تقاطع غیرهمسطح فردوسی و صدوقی ضمن تشکر از صبر و شکیبایی مردم در جریان اجرای این پروژه خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم پروژه مهرماه امسال به بهره‌برداری برسد.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/49288
اخبار مرتبط

نظرات شما