عضو شورای شهر قم:

حضور پای صندوق‌های رأی تعیین مسیر توسعه کشور است

عضو شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر حضور پرشور پای صندوق‌های رأی، گفت:  برای تعیین مسیر توسعه، تثبیت اقتدار و حفظ امنیت کشور تک‌تک آرای ما سرنوشت‌ساز و مشت محکمی به توطئه و رجزخوانی‌های دشمنان است

محمود مسگری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» با بیان اینکه  روز ۸ تیرماه سال جاری را روزی سرنوشت‌ساز برای مردم ایران است، اظهار داشت: هر انتخابات فرصت و آزمونی برای مردم است تا مسیر رشد و توسعه کشور را ترسیم کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با یادآوری خدمات شهید آیت‌الله رئیسی و دولت خدمت تصریح کرد: نیاز داریم برای حل مشکلات کشور کسی را به مسند ریاست‌جمهوری بنشانیم که توانایی حل مشکلات و چالش‌های کشور را داشته و در کنار آن باقدرت و اقتدار در برابر دشمنان بایستد.

وی خطاب مقام معظم رهبری به ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی را شاخص‌های انتخاب رئیس‌جمهور اعلام کرد و ادامه داد: همیشه سخنان مقام معظم رهبری فصل و الخطاب در همه مسائل کشور است و در این برهه زمانی نیز باید برای انتخاب فردی اصلح از این شاخص‌ها بهره ببریم.

مسگری خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور است که مدیریت اجرایی کشور را بر عهده دارد و نیاز است کسی را انتخاب کنیم که به این جایگاه به‌عنوان تلاش بی‌وقفه در خدمت به مردم نگاه کرده و کسب رضایت مردم که حاکی از رضایت الهی است را بر همه چیز ترجیح دهد.

عضو شورای اسلامی شهر قم خواستار حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی شد و تأکید کرد: حضور پای صندوق‌های رأی تنها انتخاب یک شخص نیست، بلکه تعیین مسیر توسعه، تثبیت اقتدار کشور در جهان و حفظ امنیت مردم در کشور است.

مسگری در پایان اضافه کرد: تک‌تک آرای ما مشت محکمی به توطئه و رجزخوانی‌های دشمنان است و ما اجازه نمی‌دهیم دشمن دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را نادیده گرفته و کشور را ناکارآمد جلو بدهد.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/49407
اخبار مرتبط

نظرات شما