استاد حوزه و دانشگاه:

شرکت در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری مهم است

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه شرکت در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری حتی مهم‌تر از دور اول انتخابات است، گفت: شرکت حداکثری مردم باعث قدرتمندتر شدن رئیس‌جمهور بعدی خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن غفاری‌فر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: همه آن‌هایی که در دور اول انتخابات شرکت کردند و رأی خود را به صندوق انداختند فارغ از اینکه به چه کسی رأی دادند بدانند اگر رئیس‌جمهوری که آنها رأی دادند با رأی اندک رئیس‌جمهور شود جایگاهی در جهان نخواهد داشت.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: در کنار بحث گفتمانی که وجود دارد باید بدانیم که رئیس‌جمهور نماینده ملی همه مردم ایران است منتخب ملت در سطح جهانی به‌عنوان تیم ملی و نماینده همه مردم ایران حضور دارد.

وی اضافه کرد: اگر نتوانیم این منتخب را با آرای بالا انتخاب کنیم نمی‌تواند در دفاع از منافع ملت ایران در سطح بین‌المللی نمایندگی کند از طرفی جمع آرا هم بسیار مهم است مردم در دوره اول انتخابات با همه اتفاقاتی که در سطح جهان رخ‌داده بود شرکت خوبی داشتند اما نیاز است مشارکت بیشتر شود. 

غفاری‌فر تصریح کرد: در این صورت بحران دوران آخر هاشمی رفسنجانی باز می‌گردیم که نظام دچار چالش می‌شود و هزینه دفاع بالا می‌رود و دشمنی که کاملاً در حال نابودشدن است امیدوار می‌شود. 

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: هم به لحاظ شخص منتخب هم به لحاظ مجموع آرا انتخابات دور دوم بسیار مهم است؛ زیرا هر دو جریان در دور دوم نماینده دارند و کسی نمی‌تواند بگوید که فقط یک جریان حضور دارد پس مردم بهتر می‌توانند رأی خود را به صندوق بیندازند.

وی ادامه داد: رقابت دور دوم بسیار نزدیک و تنگاتنگ است مردم با حضور و مشارکت سبد آرای ملی را بالا ببرند تا هزینه دفاع از کشور کاهش پیدا کند و رئیس‌جمهور منتخب هم با پشتوانه بسیار بزرگی برای دفاع از حقوق مردم در عرصه‌های مختلف وارد عمل شود

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/49470
اخبار مرتبط

نظرات شما