فرماندار شهرستان کهک خبر داد:

مشارکت ۱۰۹ درصدی شهرستان کهک در انتخابات

فرماندار کهک گفت: باتوجه‌به گردشگری بودن شهرستان کهک و حضور گردشگران در روز جمعه شاهد مشارکت بیش از ۱۰۹ درصدی مردم در شهرستان کهک در دور اول چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری بودیم. 

علیرضا گلچین‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: از مردم شریف شهرستان کهک بابت مشارکت پرشور در دور اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری تشکر می‌کنم در دور اول انتخابات مردم شهرستان کهک انتخابات بسیار پرشوری برگزار کردند. 

فرماندار شهرستان کهک ادامه داد: از صبح شروع انتخابات تا پایان زمان قانونی برگزاری انتخابات مراجعات مردمی به شعب اخذ رأی در شهرستان کهک را داشتیم و مشارکت در این شهرستان بسیار شگفت‌انگیز بود و ۵/ ۱۰۹  درصد میزان مشارکت مردم در دور اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری ثبت شد. 

وی خاطرنشان کرد: هم در روستاهای بالادستی شهرستان کهک که جنبه گردشگری دارد و روز جمعه شاهد گردشگران و مسافران بود و هم روستاهای پایین‌دست که گردشگری نیست و دارای جمعیت ساکن و ثابت است مشارکت در انتخابات دور اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بسیار بالا بود که این نشان‌دهنده این است که مردم شهرستان کهک دارای فهم سیاسی بالایی هستند. 

گلچین پور عنوان داشت: در دور اول انتخابات ۲۷ شعبه اخذ رأی انتخاباتی در شهرستان کهک وجود داشت که ۲۵ صندوق ثابت و دو صندوق نیز به‌صورت سیار بود در دور دوم انتخابات نیز تعداد و محل اخذ رأی به همین شکل خواهد بود و اکنون نیز کارهای پشتیبانی برگزاری دوره دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز شده است.

فرماندار شهرستان کهک اضافه کرد: جلسات مختلفی در این زمینه از جمله با هیأت نظارت و هیأت اجرای انتخابات  برگزار خواهد شد و صندوق‌ها در حال آماده‌شدن است و به‌محض اینکه تعرفه‌ها به دست ما برسد و رمز دستگاه‌های احراز هویت ارسال شود پیکربندی می‌شود تا برای مرحله دوم انتخابات آماده شود.

وی تأکید کرد: باتوجه‌به آمادگی خوبی که برگزارکنندگان انتخابات دور اول چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در شهرستان کهک داشتند همین آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری حفظ شده است و به‌صورت کامل آماده برگزاری دور دوم انتخابات در شهرستان کهک و روستاهای تابع هستیم.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/49475
اخبار مرتبط

نظرات شما