جانشین فرمانده سپاه قم:

شرکت در انتخابات نشانگر هوشیاری مردم است

جانشین فرمانده سپاه قم گفت: مشارکت مردم در انتخابات، در واقع تحقق یک حق طبیعی و قانونی در نظام مترقی مردم‌سالار دینی است، مشارکت در انتخابات، بیانگر حساسیت و هوشیاری مردم در شکل‌گیری سرنوشت فردی و اجتماعی آنها است.

سردار مهدی کبیری‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» ضمن تأکید بر مشارکت حداکثری در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری اظهار داشت: مشارکت مردم در انتخابات، در واقع تحقق یک حق طبیعی و قانونی در نظام مترقی مردم‌سالار دینی است، مشارکت در انتخابات، بیانگر حساسیت و هوشیاری مردم در شکل‌گیری سرنوشت فردی و اجتماعی آنهاست.

جانشین فرمانده سپاه استان قم ادامه داد:  عدم مشارکت در انتخابات، به معنی اجازه‌دادن به بدخواهان و دشمنان این کشور پهناور و این نظام مقدس برای دست‌درازی به آب‌وخاک و ناموس این مردم مؤمن و پاک‌سیرت است. حاشا که مردم غیور و عزتمند ایران اسلامی، اجازه فکرکردن دشمنان شیطان‌صفت را به این حد از تجاوز، به آنها بدهند و این رؤیای خام و پریشان، هیچگاه تعبیر نخواهد شد. 

وی تصریح کرد: شهید جمهور آیت‌الله رئیسی تجسم عینی صفات و ویژگی‌های یک کارگزار تراز در حد و قواره نظام مقدس اسلامی بود، او با مجاهدت خستگی‌ناپذیر و مخلصانه، نشان داد که می‌توان نفر اول اجرایی کشور بود و درعین‌حال، مادر و برادرانت همچون مردم عادی و در کنار آنها گمنام‌اند زندگی کنند، می‌توان مدیر عالی کشور بود و درعین‌حال، هم‌پای مرزنشینان و کارگران و سیل‌زدگان، مشکلات‌ و گرفتاری‌های آنها را پیگیری کرد.

کبیری‌پور خاطرنشان کرد: می‌توان پایبند اصول و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی بود و درعین‌حال، روابط خارجی و بین‌المللی را تا اقصی‌نقاط عالم گسترش داد، می‌توان ساده‌زیست بود و درعین‌حال، مفسدان و گردنکشان غرب‌زده را سر جایشان نشاند و حقوق ملت عزیز ایران را از حلقوم کثیفشان بیرون کشید. 

جانشین فرمانده سپاه قم اضافه کرد: می‌توان در عین تقابل غیرتمندانه با مستکبرین عالم، متواضعانه و عاشقانه، مردم مظلوم و مستضعف دنیای اسلام و حتی کل بشریت را یاری و حمایت کرد. اینها صفات و ویژگی‌های رئیس‌جمهور لایق و مطلوب در شأن ملت بزرگ و باکرامت ایران اسلامی است.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/49511
اخبار مرتبط

نظرات شما