رئیس اداره برق شهرستان کهک:

رفع مشکل ضعف ولتاژ برق روستا‌های بالادست کهک

با نصب مجدد ۲ دستگاه اتوترانس اتومات که به دلیل رعدوبرق آسیب‌دیده بودند، مشکل افت ولتاژ شبکه فشار متوسط برق در روستا‌های بالادست شهرستان کهک برطرف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز قم ،عباس حاجی عسگری گفت: ۲ دستگاه اتوترانس اتومات در روستا‌های بالادست شهرستان کهک که به دلیل رعدوبرق دچار آسیب شده بودند توسط اکیپ‌های عملیاتی اداره برق این شهرستان مجدداً وارد مدار شد.
رئیس اداره برق شهرستان کهک افزود: ۲ دستگاه اتوترانس که به دلیل رعدوبرق از مدار خارج شده و باعث افت ولتاژ در روستا‌های قبادبزن و دستگرد شده بودند، پس از تعمیر با تلاش همکاران خدوم اکیپ‌های اداره برق شهرستان کهک مجدداً روی دو فیدر موجود در محل نصب شدند و باعث رفع ضعف ولتاژ شبکه فشار متوسط روستا‌های بالادست شهرستان کهک شد.
مهندس حاجی عسگری افزود: با نصب این ۲ دستگاه اتوترانس، مشکل افت ولتاژ روستا‌های قبادبزن، ابرجس، بیدهند، کرمجگان، دستگرد، شاه اسماعیل، اَوِل و وشنوه از توابع شهرستان کهک برطرف شد.
وی خاطرنشان کرد: این دستگاه‌ها بلافاصله پس از تعمیر در اصفهان بارگیری و مستقیم به محل آورده شد و کارکنان خدوم شرکت برق در سحرگاه روز دوشنبه و هم‌زمان با روز تاسوعای حسینی این دو اتوترانس را مجدد نصب کردند و در نتیجه مشکل ضعف ولتاژ شبکه ۲۰ کیلوولت منطقه رفع شد.




انتهای خبر /


http://qomefarda.ir/49681
اخبار مرتبط

نظرات شما