رئیس‌دفتر مقام معظم رهبری:

همگان آیت‌الله نکونام را به نیکی می‌شناختند

رئیس‌دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به عضویت ۱۴ساله آیت‌الله نکونام در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: این عالم فردی متواضع و دوست‌داشتنی بود و همگان او را به نیکی می‌شناختند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی عصر جمعه در مراسم هفتمین روز درگذشت آیت‌الله علی نکونام گفت: این عالم وارسته اهل راستی و صداقت و تواضع بود و هیچ‌گاه تظاهر به گناه نمی‌کرد.

 رئیس‌دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به سوابق علمی آیت‌الله نکونام بیان کرد: وی که از مدرسین حوزه علمیه قم بود و شاگردان زیادی را پرورش داد و بالغ بر ۸۰۰ نفر از طلاب پای درس او حاضر می‌شدند.

 وی با اشاره به عضویت ۱۴ساله آیت‌الله نکونام در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: این عالم فردی متواضع و دوست‌داشتنی بود و همگان او را به نیکی می‌شناختند.

 محمدی گلپایگانی بیان کرد: مرحوم آیت‌الله افتخاری در دفتر رهبر معظم انقلاب و در بخش پاسخ به سؤالات شرعی حضور داشت که پس از رحلت ایشان آیت‌الله نکونام این مسئولیت را قبول کردند.

 وی با بیان اینکه مرگ گریزناپذیر است و همگان باید این مسیر را طی کنند افزود: آنچه که برای انسان خواهد ماند و به فریاد آدمی می‌رسد، اعمال خیر و نیک است که آیت‌الله نکونام در طول عمر خود در این مسیر قدم برداشت.




انتهای خبر /


منبع:مهر
http://qomefarda.ir/49695
اخبار مرتبط

نظرات شما