مدیر درمان تأمین اجتماعی قم خبر داد:

بیمارستان امام رضا(ع) به دنبال توریسم‌درمانی

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم گفت: بیمارستان امام رضا (ع) هر سال به دنبال ارتقا بخش‌های درمانی است و تبدیل‌شدن به یک مرکز توریسم‌درمانی یکی از اهداف ۵ساله مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان قم است.

سید مهدی محصل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: در سال گذشته مجموعه مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان قم بالغ بر ۱۰ میلیون بار خدمات درمانی به بیمه‌شدگان ارائه کرد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم اضافه کرد: برای ارائه خدمات بهتر به بیمه‌شدگان بخش درمان تأمین اجتماعی استان قم برای ۵ سال آینده برنامه‌ریزی‌های انجام داده است از جمله برنامه‌ای طراحی شده تا مراکز ملکی تحت مدیریت مجموعه درمان تأمین اجتماعی استان قم به‌عنوان یکی از بهترین مراکز درمانی با ارائه مراقبت‌های درمانی، ایمنی و باکیفیت توسط مراجعین شناخته شود. 

وی خاطرنشان کرد: همچنین برنامه‌ریزی انجام شده تا مدیریت درمان استان قم از فناوری‌های نوین در عرصه خدمات درمانی و آموزشی جهت مراکز ملکی استفاده نماید.

محصل عنوان داشت: میزان رضایتمندی مراجعین از درمان برای ما بسیار اهمیت دارد به همین منظور مدیریت درمان است بیشترین میزان رضایتمندی از مراجعین در بخش‌های خدمات سرپایی بستری و حوزه معاونت خرید راهبردی در سازمان تأمین اجتماعی را کسب نماید.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم اضافه کرد: به دنبال این هستیم بیمارستان امام رضا علیه‌السلام تأمین اجتماعی استان قم به‌عنوان یکی از مراکز ارائه‌دهنده خدمات توریسم‌درمانی در استان قم قرار گیرد.

وی عنوان داشت: مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان قم به دنبال این است تا لوح دوستدار ایمنی بیمار توسط بیمارستان امام رضا علیه‌السلام و لوح دوستدار مادر در بلوک زایمان بیمارستان امام رضا علیه‌السلام را کسب کند به همین منظور برنامه‌ریزی‌های مختلفی انجام شده و بخشی از آنها در حال اجرا است.
انتهای خبر /۱۷۰


http://qomefarda.ir/49746
اخبار مرتبط

نظرات شما