رئیس بنیاد نهضت:

انقلاب اسلامی راه رسیدن به ظهور است

رئیس بنیاد نهضت گفت: انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران تنها راه رسیدن به دوران ظهور است و امام راحل این مسیر را برای ما هموار کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» حجت‌الاسلام مجتبی عرب شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاحیه دوره اسلام ناب دانشجویی و طلبگی که در دانشگاه قم برگزار شد گفت: حوادث سال ۸۸ برای جریان دانشجویی بسیار قابل‌تأمل بود و بسیج دانشجویی در این برهه به نقش کلیدی خود به‌درستی عمل کرد.

 رئیس بنیاد نهضت گفت: باید با اندیشه‌های امام و رهبری به‌درستی آشنا شویم و که اندیشه‌ها امروز خواهان زیادی در دنیا دارد و منشأ آنچه در غزه می‌گذرد نیز هست.

 وی ادامه داد: فهم درست مسیر و سیره امام راحل نسخه نجات‌بخش و شناخت درست آن نیاز ضروری امروز دانشجویان است.

 حجت‌الاسلام عرب بیان کرد: پدیده جنبش دانشجویی می‌تواند برای جمهوری اسلامی که مهم‌ترین مقدمه ظهور امام‌زمان (عج) است منشأ برکات بسیاری باشد.

 وی افزود: مردم جهان، بزرگ‌ترین انقلاب‌های مردمی را در فرانسه و روسیه به یاد دارند که البته بعد از چند سال همین انقلاب‌ها به شیوه سلطنت باز می‌گردند که نشان‌دهنده عقب‌گرد این انقلاب‌ها است.

 رئیس بنیاد نهضت اضافه کرد: امروز برخی‌ها شرایط ایران را وارونه می‌فهمند و ما امروز در برهه درخشان تاریخ زندگی می‌کنیم.

 وی بیان کرد: ملت بزرگ ایران در مکتب شاگرد پیامبر اسلام بزرگ شده و انقلاب اسلامی ایران بزرگ‌ترین رویداد تاریخ معاصر است.

 حجت‌الاسلام عرب اضافه کرد: انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران تنها راه رسیدن به دوران ظهور است و امام راحل این مسیر را برای ما هموار کرده است.

 وی گفت: امروز حوادث غزه و آمریکا بشارت‌های روشنی به همراه دارد.

 رئیس بنیاد نهضت گفت: امروز دوره‌های اسلام ناب برای برادران و خواهران طلبه و دانشجو و حتی برای دانش‌آموزی در حال برگزاری است که این امر به‌واسطه اندیشه نجات‌بخش امام راحل و مقام معظم رهبری است.




انتهای خبر /


منبع:مهر
http://qomefarda.ir/49754
اخبار مرتبط

نظرات شما