رئیس پلیس آگاهی استان قم:

باند سارقان احشام در قم منهدم شد

رئیس پلیس آگاهی استان قم از انهدام باند چهارنفره سارقان احشام در این استان و کشف سرقت به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال دراین‌رابطه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جعفر عباسعلی پور در گفت‌وگویی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی سرقت احشام، موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد سارق یا سارقان با استفاده از یک دستگاه خودروی نیسان به محل سرقت اعزام شده و اقدام به سرقت ۱۰ رأس گوسفند کرده‌اند.
رئیس پلیس آگاهی استان قم ادامه داد: با انجام یک‌سری اقدام‌های اطلاعاتی و پلیسی صورت‌گرفته معلوم شد یکی از سارقان از اتباع خارجی بوده که با تلاش شبانه‌روزی مأموران، ۲ نفر از اعضای این باند شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.
عباسعلی پور گفت: در بازجویی به‌عمل‌آمده، متهمان با همدستی ۲ نفر دیگر به بزه انتسابی اعتراف کردند.
وی بیان کرد: طی هماهنگی و تعامل مطلوب با دستگاه قضائی مأموران موفق شدند ۲ نفر دیگر از اعضای این باند را شناسایی و با اقدام به‌موقع پلیسی دستگیر کنند.
وی خاطرنشان کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان، ارزش ریالی احشام مسروقه، یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورده شده است.
وی گفت: دراین‌رابطه متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
دستگیری سارقان سیم و کابل برق
فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز از دستگیری ۲ نفر سارق سیم و کابل برق و کشف ۷۰ فقره سرقت در این پرونده خبر داد.
سرهنگ امیر مختاری اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت سیم و کابل برق در سطح استان قم باعث شد تا موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۲۰ فرماندهی انتظامی شهرستان قم قرار گیرد.
وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد سارقان در ساعات خلوت اقدام به سرقت سیم و کابل برق می‌کردند و به‌صورت ضایعات در ضایعاتی‌های اطراف شهر به فروش می‌رساندند.
مختاری ادامه داد: با تلاش شبانه‌روزی مأموران در نهایت هر دو نفر سارق سیم و کابل برق شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان قم اضافه کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی و پلیسی به ۷۰ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند.
وی گفت: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

انتهای خبر /


http://qomefarda.ir/49765
اخبار مرتبط

نظرات شما