امام‌جمعه قم:

تدابیر ایران توطئه‌های نتانیاهو را خنثی کرد

امام‌جمعه قم با اشاره به اینکه امروز بسیاری از مردم جهان علیه جنایت‌های اسرائیل و آمریکا اعتراض می‌کنند، گفت: تدبیر جمهوری اسلامی ایران و تدابیر امیر عبداللهیان و آیت‌الله رئیسی توطئه‌ها و نقشه‌های نتانیاهو در منطقه را خنثی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  آیت‌الله سید محمد سعیدی امروز در نمازجمعه که در مصلی قدس برگزار شد با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس و رئیس‌جمهوری منتخب با رهبری، اظهار داشت: رهبری در دیدار نمایندگان مجلس و رئیس‌جمهور منتخب شاخص‌هایی را برای انتخاب کابینه مشخص کردند.
وی ادامه داد: اعتقاد و ایمان، نداشتن سابقه سو، داشتن نگرش ملی، غرق نبودن در مسائل سیاسی و جناحی از جمله آن شاخص‌ها است.
امام‌جمعه قم با اشاره به اینکه رهبری بر تعامل خوب مجلس و دولت تأکید کرد، گفت: در اصل ۱۱۰ قانون اساسی رهبر معظم انقلاب همان کسی را منصوب می‌کند که با رأی مردم انتخاب شده باشد.
وی اضافه کرد: تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری از سوی رهبر انقلاب مشروعیت بخشیدن وی در راستای اداره قوه مجریه است.
آیت‌الله سعیدی در بخش دیگری از خطبه‌های خود با اشاره به سخنان نتانیاهو در کنگره، ابراز داشت: اعضای کنگره ۵۳ بار از این مجرم بی‌آبرو حمایت کردند و او را تشویق کردند که این امر نشان از حمایت و لابی رژیم صهیونیستی از آنان است.
وی اضافه کرد: تدبیر جمهوری اسلامی ایران و تدابیر امیر عبداللهیان و آیت‌الله رئیسی توطئه‌ها و نقشه‌های نتانیاهو در منطقه را خنثی کرد.
امام‌جمعه قم با اشاره به اینکه نتانیاهو از آمریکا خواست تا با نگاه ایرانی‌اسلامی مقابله کند، تصریح کرد: یکی از رویدادهای مهم این روزهای جهان اعتراض و راهپیمایی در دنیا علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا است.
آیت‌الله سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ورود مأموران در آلمان به یک مسجد، تأکید کرد: حمله به کسانی که از مردم غزه حمایت می‌کنند نشان از ادعای آزادی در غرب را نشان می‌دهد.


انتهای خبر /


http://qomefarda.ir/49795
اخبار مرتبط

نظرات شما