مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم خبر داد:

هزینه ۳ میلیاردی دندانپزشکی تأمین اجتماعی قم

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم گفت: در چهار ماه نخست سال مبلغ ۲ میلیارد و ۹۱۹ میلیون تومان برای ارائه خدمات دندانپزشکی به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در ۴ مرکز ملکی درمان تأمین اجتماعی استان قم هزینه شد.

سید مهدی محصل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: تلاش ما در بخش درمان تأمین اجتماعی استان قم در این است تا بتوانیم خدمات مطلوب درمانی را به بیمه‌شدگان ارائه دهیم باتوجه‌به گرانی هزینه‌های دندانپزشکی یکی از خدمات پر درخواست بیمه‌شدگان استفاده از خدمات دندانپزشکی در مراکز درمانی تأمین اجتماعی است.
 
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم اضافه کرد: باتوجه‌به تعرفه‌های پایین پرداختی متأسفانه کمتر دندانپزشکی تمایل دارد تا در مراکز درمانی تأمین اجتماعی فعالیت کند یا قرارداد همکاری منعقد کند؛ اما بااین‌وجود توانستیم در یک سال گذشته ۵ دندانپزشک را برای ارائه خدمت در مراکز ملکی تأمین اجتماعی استان قم جذب کنیم پیش‌ازاین دو دندانپزشک مشغول فعالیت بودند؛ اما امروز هفت دندانپزشک در سه درمانگاه و یک بیمارستان تأمین اجتماعی استان قم به ارائه خدمات به بیمه‌شدگان می‌پردازند.
 
وی تصریح کرد: علاوه‌برآن با ۳۲ دندان‌پزشک در استان قم نیز قرارداد همکاری برای ارائه خدمات دندانپزشکی به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی داریم، برنامه آینده ما تعامل برای جذب دندانپزشک بیشتر برای همکاری است تا بتوانیم خدمات بیشتری در مراکز ملکی انجام دهیم.

 محصل عنوان داشت: در چهار ماه نخست سال جاری برای ۴ هزار و ۴۹۹ نفر خدمات دندانپزشکی اعم از جرم‌گیری، ترمیمی، جراحی، پروفیلاکسی و فلوراید تراپی هر فک، پروفیلاکسی و فلوراید تراپی هر فک، فیشور سیلانت دندان، وارنیش فلوراید دو فک، بروساژ و کشیدن دندان انجام شده است.

 مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته مبلغ ۵ میلیارد و ۳۹۲ میلیون تومان برای ارائه خدمات دندانپزشکی به بیمه‌شدگان هزینه شده است و در چهار ماه نخست سال مبلغ ۲ میلیارد و ۹۱۹ میلیون تومان برای ارائه خدمات دندانپزشکی به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در ۴ مرکز ملکی درمان تأمین اجتماعی استان قم هزینه شده است. 

 وی اضافه کرد: همچنین در چهار ماه نخست سال جاری ۵ هزار و ۸۲۱ خدمات دندانپزشکی با هزینه بیش از ۲۳۷ میلیون تومان توسط دندانپزشکان طرف قرارداد با تأمین اجتماعی قم به بیمه‌شدگان ارائه شده است.

​​​​​محصل ادامه داد: همچنین سال گذشته ۱۶ هزار و ۸۲۶ خدمات دندانپزشکی با هزینه ۵۲۲ میلیون ۴۱۲ هزار تومان توسط دندانپزشکان طرف قرارداد به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در استان قم ارائه شده است.

انتهای خبر /۱۷۰

 
http://qomefarda.ir/50306
اخبار مرتبط

نظرات شما