در خطبه‌های نمازجمعه قم مطرح شد؛

هشدار امام‌جمعه قم در خصوص نفوذی‌های دولت

امام‌جمعه قم گفت: انفجار ۸ شهریور در دفتر نخست‌وزیری و ترور شهیدان رجایی و باهنر حاصل عوامل نفوذی در دولت بود مسئولان را نسبت به نفوذی‌های شیطان‌صفت و خرابکاری‌های سخت و نرم آنها هشدار می‌دهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» آیت سید محمد سعیدی در خطبه‌های نمازجمعه امروز قم که در مصلای قدس قم برگزار شد اظهار داشت: ایمان دو مرحله دارد یکی فهم، حقیقت و باور به خداوند و التزام قلبی است، مرحله دوم ایمان، التزام عملی در پی التزام قلبی است که عده‌ای به‌خاطر غرایز، دشمنان و نفس اماره کم می‌آورند؛ اما به این گناه هم اعتراف می‌کند و بدی گناه را می‌داند اینها به سمت توبه کشیده خواهند شد.

امام‌جمعه قم ادامه داد: اما کسانی هم هستند که گناه می‌کنند؛ اما اعتقاد ندارند که گناه می‌کنند؛ مانند رژیم جنایت‌کار صهیونیستی که کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان غیرنظامی و تخریب زیرساخت‌های زندگی مردم غزه را گناه نمی‌دانند،  اگر مشاهده می‌کنید شهروندان نظامی رژیم صهیونیستی علیه نتانیاهو تظاهرات می‌کنند برای آزادی سربازان خودشان است که در دست حماس است و در صورت آزادی این سربازان، آنها اهمیتی به کشتار مردم غزه نمی‌دهند؛ زیرا رژیم صهیونیستی کافر اعتقادی هستند و به خدا باور ندارند و التزام عملی ندارند.

وی بیان داشت: مانند منافقین خلق در ابتدا خود را مجاهدین خلق خواندند؛ اما اعتقادات این منافقین از اساس خراب بود و در همان رژیم فاسد شاه تغییر عقیده دادند و با ساواک همکاری کردند و بعد از انقلاب به دامن امپریالیسم پناه بردند و به روی مردم و مسئولان انقلابی اسلحه گشودند و شهادت شهیدان رجایی و باهنر گوشه‌ای از جنایت آنها بود و هیچگاه این سازمان جهنمی منافقین اظهار پشیمانی و گناه نکردند؛ چون کافر و مرتد شدند.
سعیدی تصریح کرد: انفجار ۸ شهریور در دفتر نخست‌وزیری و ترور شهیدان رجایی و باهنر حاصل عوامل نفوذی در دولت بود مسئولان نسبت به نفوذی‌های شیطان‌صفت و خرابکاری‌های سخت و نرم آنها هشدار می‌دهیم منافقین به خدا، اسلام، ولایت‌فقیه، انقلاب، مردم و شهدا برخوردی خصمانه دارند و قابل‌اعتماد نیستند.
امام‌جمعه قم ضمن تسلیت سالروز شهادت پیامبر اسلام، امام حسن (ع) و امام رضا (ع)، خاطرنشان کرد: بعد از رحلت پیامبر اجازه نداند آب غسل پیامبر خشک شود و به وصیت پیامبر عمل نکردند و بعد از آن به اهل‌بیت ظلم فراوان کردند.


انتهای خبر /170

 
http://qomefarda.ir/50326
اخبار مرتبط

نظرات شما