عضو شورای شهر قم درباره حواشی امروز جلسه فوق‌العاده مطرح کرد:

تشکیل جلسه فوق‌العاده شورا برای اصرار بر مصوبات

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: در برگزاری جلسات فوق‌العاده عرف مبنی بر هماهنگی قبلی با اعضا است که جلسه فوق‌العاده امروز هماهنگ نشد.

حسن طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  با اشاره به حواشی جلسه رسمی امروز شورای اسلامی شهر قم در ساختمان شهید زین‌الدین اظهار داشت: بنده در مرخصی یک‌هفته‌ای هستم و به همین دلیل در جلسه فوق‌العاده حضور پیدا نکردم. 
وی افزود: در تمام دوره‌های شورا عرف بر این بوده که هیئت‌رئیسه برای برگزاری جلسه فوق‌العاده با اعضا هماهنگی می‌کردند نه اینکه تصمیم یک‌جانبه صورت بپذیرد. 
عضو شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر اینکه شأن نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر باید حفظ شود گفت: نامه مبنی بر دعوت به جلسه یک نامه کلی بود و دستور جلسه تنها شامل دو مورد اصرار بر مصوبات قبلی شورا بود که می‌توانست در فرصت‌های بعدی مطرح شود. دستور جلسه مرتبط با سرویس مدارس به‌صورت یکباره به این جلسه آمده و در نامه دعوت‌نامه به اعضای شورا این مطلب ذکر نشده بود.  
طلایی به مطرح‌شدن برخی حواشی درباره وی در جلسه شورای شهر اشاره کرد و اظهار داشت: چنین اتفاقاتی در شان شورای شهر قم نیست و این‌همه یک‌جانبه‌گرایی در طرح ادعاهایی که نیاز به اثبات قانونی دارد، با صرف دسترسی به تریبون ریاست شورا تعجب‌آور است!
وی گفت: در واقع برگزاری جلسه فوق‌العاده پاسخی به انتقادات برای تعطیلی دوهفته‌ای شورای شهر قم بود که می‌توانست با همراهی و هماهنگی بهتری با تمام اعضا صورت پذیرد.


انتهای خبر /110


 
http://qomefarda.ir/50339
اخبار مرتبط

نظرات شما