معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان قم خبر داد:

مصرف روزانه ۶۲ مترمکعب آب شیرین در قم

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه ۲۰۰ کیلومتر شبکه آب شیرین در قم وجود دارد گفت: به طور متوسط روزانه ۶۲ مترمکعب آب شیرین از دستگاه‌های آبسار در قم برداشت می‌شود.

 رضا انصاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به ارائه گزارشی از وضعیت شبکه دوم آب شهر قم (شبکه آب شیرین) پرداخت و اظهار داشت: در حال حاضر ۲۹۳ دستگاه آبسار و ۵ علمک برداشت آب شیرین در شهر قم فعال است.
 
معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه تاکنون ۲۰۰ کیلومتر شبکه آب شیرین در سطح شهر قم اجرا شده است، تصریح کرد: در حال حاضر برنامه‌ای برای توسعه شبکه آب شیرین شهر وجود ندارد مگر در موارد خاص که با هماهنگی سرمایه‌گذار این امر انجام خواهد شد. 

وی میانگین فروش ماهانه آب شیرین را در سال گذشته به میزان یک هزار و ۸۸۶ متر مکعب اعلام کرد و بیان داشت: این رقم به طور متوسط به ۶۲ متر مکعب در روز می‌رسد که بر اساس این آمار هر ماه تقریباً یک هزار و ۸۸۶ کارت آب به فروش می‌رسد. 

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان قم چالش‌های پیش روی شبکه آب شیرین را فرسودگی لوله‌های به‌کاررفته در شبکه و پرت نامتعارف آب عنوان کرد و اظهار داشت: این مشکلات نیازمند اقدامات اصلاحی است که در برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد.

انتهای خبر /۱۷۰

 
http://qomefarda.ir/50352
اخبار مرتبط

نظرات شما