در آستانه آغاز سال تحصیلی؛

بهزیستی قم آماده دریافت کمک‌های مردمی است

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی بهزیستی قم گفت: در قالب پویش «مشق سخاوت» بهزیستی استان قم آماده دریافت کمک‌های مردمی در آستانه ماه مهر و آغاز سال تحصیلی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری ایرنا، محمد علیمرادی افزود: با نزدیک‌شدن به اول مهر و بازگشایی مدارس، سازمان بهزیستی از مردم خیر و نیکوکار استان قم دعوت می‌کند با مشارکت در پویش مشق سخاوت در تهیه وسایل و اقلام موردنیاز دانش‌آموزانی که از حمایت این سازمان بهره می‌برند، مشارکت کنند.
وی افزود: سازمان بهزیستی استان قم بر اساس رویه سال‌های گذشته هم‌زمان با شروع سال تحصیلی جدید نسبت به تهیه وسایل ضروری تحصیلی برای دانش‌آموزان تحت پوشش این سازمان با مشارکت خیرین و نیکوکاران اقدام می‌کند.
رئیس اداره مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قم با بیان اینکه مردم می‌توانند کمک‌های خود را برای حمایت از دانش‌آموزان زیرپوشش بهزیستی استان قم به‌صورت نقدی و غیرنقدی ارائه کنند، گفت: نوشت‌افزار، لباس مناسب، مانتو، شلوار، کیف، کفش، مقنعه، روسری، پوشاک زمستانی و غیره از جمله اقلامی است که مردم می‌توانند به‌صورت غیرنقدی برای حمایت از دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی استان قم به مراکز مثبت زندگی بهزیستی تحویل دهند.
علیمردای افزود: تمامی مراکز بهزیستی و مراکز مثبت زندگی در سطح استان آماده دریافت هدایا و نذورات مردمی هستند.
وی گفت: کد دستوری # ۹۰۹۰* ۷۲۴ *و همچنین شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۶۱۸۲۵۸۸ حساب متمرکز مشارکت‌های مردمی بهزیستی قم جهت پرداخت کمک‌های نقدی در نظر گرفته شده است.
وی خاطرنشان کرد: در استان قم حدود ۶ هزار دانش‌آموز تحت حمایت بهزیستی هستند.

انتهای خبر /

 
http://qomefarda.ir/50356
اخبار مرتبط

نظرات شما