نماینده مردم قم:

آزادی بیان یک ادعای پوچ در غرب است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آزادی بیان یک اهدای پوچ و توخالی در غرب از جمله فرانسه است گفت: غربی‌ها با اخراج، دستگیری و بایکوت اشخاص مختلف می‌خواهند از انتشار حقایق جلوگیری شود. 

محمد منان رئیسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: برای آن کسانی که منصف و آگاه هستند و در سیطره پروپاگاندا و تبلیغات دروغین رسانه‌های غربی گرفتار نشدند و موضوعات را آگاهانه و منصفانه بررسی کردند به این نتیجه رسیدند که آزادی بیان در غرب از جمله فرانسه یک شعار پوچ و توخالی است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سال‌هاست غربی‌ها بارها در عمل اثبات کردند که آزادی بیان را فقط تا مرحله‌ای قبول دارند که منافع خودشان را تأمین کند و هیچ تهدیدی علیه منافع آنها ایجاد نکند. 

وی ادامه داد: اگر به هر طریقی آزادی بیان بر خلاف منافع آنها باشد آن شخص را بایکوت، اخراج، جریمه و یا بازداشت و زندانی می‌کنند حتی در اعتقادات مذهبی در برخی از کشورهای اروپایی آزادی وجود ندارد و شخص مسلمان حق ندارد باحجاب سر کلاس درس و دانشگاه حضور پیدا کند، اگر آزادی بیان وجود دارد چرا اجازه نمی‌دهند که یک مسلمان شبیه اعتقادات خودش رفتار کند.

منان رئیسی ادامه داد: در ماجرای هولوکاست روژه گارودی پروفسور فرانسوی را به‌شدت تخطئه کردند؛ زیرا بر خلاف باورهای آنان ماجرای هولوکاست را زیر سؤال می‌برد و تا مرز اخراج این پروفسور مطرح را بردند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همین چند ماه قبل اعتراضاتی توسط دانشجویان و اساتید دانشگا‌ه‌ها در اعتراض به نسل‌کشی که در غزه توسط رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد رخ داد اینجا برای آنها آزادی بیان معنا نداشت و اساتید دانشگاه را به بدترین شکل ممکن بازداشت کردند.

منان رئیسی خاطرنشان کرد: مواردی که اگر یک مورد آن در دانشگاه‌های ایران رخ می‌داد و یک دانشجو و یا یک استاد آن هم یک استاد بانو را با آن وضع وحشتناک که او را روی زمین پرت کرده و با زدن دستبند بازداشت می‌کردند حداقل تا دو سه ماه خوراک رسانه‌های غربی بود که در ایران اساتید دانشگاه آزادی ندارند و بازداشت می‌شوند.

وی اضافه کرد: ده‌ها مورد از این مقابله با دانشجویان و اساتید و افرادی که در موارد مختلف معترض هستند و به افشای حقیقت می‌پردازند وجود دارد و هیچ‌کس هم به سردمداران غرب اعتراض نکرد که چرا با افرادی که به دنبال حقیقت هستند برخورد می‌شود و رسانه‌های مدعی آزادی بیان در برابر آن سکوت کردند شعار آزادی بیان یک شعار پوچ و دروغ است و می‌خواهند با دستگیری افراد مختلف جلوی انتشار حقایق را بگیرند.

انتهای خبر /۱۷۰

 
http://qomefarda.ir/50357
اخبار مرتبط

نظرات شما