رئیس‌جمهور:

وحدت کلید حل مشکلات است

رئیس‌جمهور با بیان اینکه وحدت کلید حل مشکلات است، گفت: تمام تلاش دولت عمل در راستای رضایتمندی هرچه بیشتر مردم نسبت به‌نظام، انقلاب و حکومت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  مسعود پزشکیان در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت شایسته‌گزینی در انتصابات اظهار کرد: نگاه اسلامی در انتصابات یعنی افراد شایسته بر سرکار بیایند، مبنای دولت تلاش در انتخاب و انتصاب افراد بر شایستگی است.

 وی بیان کرد: افراد توانمند و شایسته به طور یقین در مسئولیت‌ها حفظ خواهند شد، تنها با وحدت، همکاری و تعامل با یکدیگر می‌توان بر مشکلات غلبه کرد.

 تولیت آستان قدس رضوی نیز در این دیدار گفت: امید است دولت در خدمتگزاری به مردم مشمول توجهات خاصه حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) قرار گیرد.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی افزود: تعبیر «صادق» که رهبر معظم در خصوص رئیس‌جمهور به کار بردند، نشان از اعتماد رهبر معظم انقلاب به ایشان دارد.

 وی با اشاره به روحیه مردمی رئیس‌جمهور تصریح کرد: عدالت‌خواهی، تبعیت از مقام معظم رهبری، سادگی، بی‌تکلفی و صمیمیت در کلام از جمله ویژگی‌های ممتاز دکتر پزشکیان است،

 وی اظهار امیدواری کرد که رئیس‌جمهور با حفظ همین روحیه و نوع تعامل با مردم در گشایش امور، رفع مشکلات و شتاب‌دهی به پیشرفت کشور موفق باشند.

 در این دیدار سید «عباس عراقچی» وزیر امور خارجه، «حسین سیمایی صرّاف» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی، «عبدالناصر همتی» وزیر امور اقتصاد و دارایی، «محمدجواد ظریف» و جمعی دیگر از مسئولان دولت چهاردهم، رئیس‌جمهور را همراهی کردند.




انتهای خبر /

 
منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/50387
اخبار مرتبط

نظرات شما