استاد حوزه علمیه قم:

رسالت کلیدی دولتمردان گره‌گشایی از مشکلات است

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه دولتمردان باید خود را در مقابل مشکلات تمام افراد جامعه مسئول بدانند، گفت: رسالت کلیدی دولتمردان گره‌گشایی از مشکلات مردم است که باید در این مسیر گام‌های مؤثری بردارند.

حجت‌الاسلام ملک‌زاده در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» با اشاره به دولتمرد تراز اسلام، اظهار داشت: در خصوص ویژگی‌های دولتمردان تراز انقلاب و نظام اسلامی در بیانات اهل‌بیت (ع) و امام خمینی (ره) و رهبری بسیار اشاره‌شده است.
وی ادامه داد: امانت‌داری، اخلاص و حس مسئولیت نسبت به جامعه از ویژگی‌های دولتمردان تراز نظام اسلامی است.
این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه دولتمردان باید خود را در مقابل مشکلات تمام افراد جامعه مسئول بدانند، گفت: رسالت کلیدی دولتمردان گره‌گشایی از مشکلات مردم است که باید در این مسیر گام‌های مؤثری بردارند.
وی اضافه کرد: دولتمردان باید باروحیه جهادی و انقلابی همچون شهیدان خدمت به دنبال گره‌گشایی و حل مشکلات مردم باشند و در راستای اعتلای کشور و نظام اسلامی کوشش کنند.
حجت‌الاسلام ملک‌زاده عنوان کرد: اعضای دولت برای حل مشکلات مردم باید جناح و باند را کنار بگذارند  و بدانند از فرصت که در اختیار آن‌هاست بسیار کوتاه است.
وی ابراز داشت: دولتمردان باید فقط برای رضای خداوند تلاش کنند و در این مسیر از تجمل‌گرایی و اسراف پرهیز کنند تا از خود در ذهن مردم خاطرات خوبی باقی بگذارند.

انتهای خبر /160


 
http://qomefarda.ir/50409
اخبار مرتبط

نظرات شما