فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

انقلاب در مسیر زمینه‌سازی ظهور گام برمی‌دارد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وقتی به تحولات انقلاب در ۴۵ سال گذشته نگاه می کنیم می بینیم که این انقلاب در مسیر زمینه سازی ظهور گام برمی دارد که باید آن را قدر بدانیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  سردار حسین سلامی پیش از ظهر امروز در مراسم صبحگاه مشترک عهد سربازی  که با حضور نیروهای مسلح در صحن جامع مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: امروز سالروز آغاز امامت حضرت ولی‌عصر (عج) است که با آمدنش جهان را پر از عدل و عدالت خواهد کرد.
وی ادامه داد: ایشان زمین را که پر از ظلم و جور شد در هم می‌شکند و شوکت جنایت‌کاران را از بین می‌برد.
سلامی بیان داشت: در امامت ایشان مردم به فضیلت‌ها و اعمال نیکو دعوت می‌شوند و بار دیگر کرامت‌های انسانی در سرتاسر جهان احیاء می‌شود.
وی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را موردتوجه قرار داد و گفت: انقلاب اسلامی ایران جلوه‌ای از قیام نورانی ولی‌عصر (عج) است که در واقع انفجار نور بود آن هم در جهانی که در جهل، خرافه و بیداد حرکت می‌کرد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران قدرت و شوکت امپراطوری امروز دنیا را در هم شکست و به‌تنهایی در برابر ابرقدرت‌های دنیا ایستادگی کرد.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران شوکت ازدست‌رفته اسلام را بار دیگر احیا کرد و عظمت و قدرت را به مسلمانان هدیه داد.
سلامی ابراز داشت: وقتی به تحولات انقلاب در
۴۵ سال گذشته نگاه می کنیم می بینیم که این انقلاب در مسیر زمینه سازی ظهور گام برمی دارد که باید آن را قدر بدانیم.
وی حمایت از مظلومان جهان را دیگر رسالت انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: در این مسیرهای نورانی شهدای زیادی را دادیم؛ اما بیعت و عهدمان پابرجاست و در این مسیر هر اندازه بیشتر شهید بدهیم محکم‌تر به راه خودمان ادامه خواهیم داد.
فرمانده کل سپاه پاسداران‌ انقلاب اسلامی تأکید کرد: ما در کنار مولا و رهبر عزیزمان، نایب امام‌زمان، تا آخرین قطره خون و نفسی که در وجودمان است ایستاده‌ایم و از این مسیر نورانی منحرف نخواهیم شد.


انتهای خبر /110


 
http://qomefarda.ir/50501
اخبار مرتبط

نظرات شما