مدیر منطقه یک شهرداری قم مطرح کرد:

وجود ۱۷۰ هکتار بافت تاریخی در منطقه یک

مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: از ۱ هزار ۴۰۶ هکتار وسعت منطقه، ۴۶۰ هکتار بافت فرسوده که از میزان هم ۱۷۰ هکتار بافت تاریخی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  ششمین شب از سلسله‌نشست‌های گفتگوی بی‌واسطه مدیران شهرداری با مردم شامگاه یکشنبه ۱۵ مهر در مسجد جامع واقع در خیابان شهدای دروازه ری با حضور پرتعداد اهالی محل برگزار شد.


 

 محمدحسین علی‌اکبری مدیر منطقه یک شهرداری قم در این نشست ضمن اشاره به عملیات وعده صادق ۲، اظهار داشت: شهرداری نهاد عمومی غیردولتی است که هیچ کمکی از مردم نمی‌گیرد از همین رو بر اساس سیاست‌گذاری صورت‌گرفته از سوی شورای اسلامی شهر قم بودجه منطقه یک در سال جاری هزار و ۶۵ میلیارد تومان است که از منطقه تأمین خواهد شد.

 وی ادامه: ۷۶۰ میلیارد تومان از این مبلغ درآمدی خود منطقه است که باید در سال جاری محقق است، این در حالی است که از ۱ هزار ۴۰۶ هکتار وسعت منطقه، ۴۶۰ هکتار بافت فرسوده که از میزان هم ۱۷۰ هکتار بافت تاریخی است.


 علی‌اکبری بیان داشت: علاوه بر این ماهیانه ۲۰ میلیارد تومان ماهیانه هزینه خدمات شهری و کارکنان است که باید در منطقه هزینه شود.
وی خاطرنشان کرد: در شبانه‌روز ۱۱۰ تن زباله از سطح منطقه جمع‌آوری می‌شود که البته در بافت‌های فرسوده کار دشوارتر است به‌هرحال نیازمند هستیم که شهرودان نیز در این زمینه همکاری کنند.




 
گالری عکس
http://qomefarda.ir/50860
اخبار مرتبط

نظرات شما