مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم مطرح کرد:

قم موقعیت ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری صنایع نوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: این استان به دلیل داشتن شهرک‌های صنعتی با زیرساخت‌ها و امکانات مناسب، موقعیت ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در بخش صنایع نوین و پیشرفته دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری ایرنا، وحید آشتیانی پیرامون این موضوع بیان کرد: ‌ از جمله شهرک‌های صنعتی استان که فرصت خوبی برای ایجاد صنایع نوین و پیشرفته دارد، شهرک صنعتی الغدیر است که سرمایه‌گذاران می‌توانند از فرصت حضور و فعالیت در آن به بهترین نحو استفاده کنند.
وی افزود: این شهرک که در کیلومتر ۴۵ جاده قدیم قم - تهران واقع شده است، به‌عنوان یکی از نقاط عالی و راهبردی برای سرمایه‌گذاران برتر کشور و خارج از کشور شناخته خواهد شد.
وی ادامه داد: شهرک فوق با وسعت اولیه ۸۰۰ هکتار که در حال حاضر ۲۰۰ هکتار آن عملیاتی است، برنامه‌ریزی شده که به ۲ هزار هکتار توسعه یابد. این توسعه نمایانگر عزم و اراده قوی استان قم در ایجاد بستری مناسب برای جذب سرمایه‌ها و ایجاد اشتغال در حوزه‌های مختلف اقتصادی است.
آشتیانی گفت: شهرک صنعتی الغدیر برای سرمایه‌گذاران با فناوری‌های بالا و دانش‌بنیان، از جاذبه‌های خاصی برخوردار است و با زیرساخت‌های موجود، می‌تواند به رشد صنایع با تکنولوژی بالا کمک شایانی کند.
وی تأکید کرد: این شهرک در نزدیکی تهران و فرودگاه بین‌المللی قرار دارد که این امر موجب دسترسی آسان به بازارهای داخلی و بین‌المللی می‌شود.
وی افزود: دسترسی به اتوبان قم - تهران، بزرگراه الغدیر و آزادراه شهید سلیمانی، مزیت‌هایی هستند که برای سرمایه‌گذاران حوزه لجستیک و انبارداری جذابیت خاصی ایجاد می‌کند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم ادامه داد: باتوجه‌به نیاز بسیاری از محصولات به ترانزیت و موقعیت مکانی، شهرک صنعتی الغدیر جایگاهی ایده‌آل برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی و توزیع محصولات خواهد بود.
وی همچنین در خصوص نحوه واگذاری زمین در این شرکت توضیح داد: سرمایه‌گذاران باتوجه‌به شرایط پیشنهادی در ۶ماهه دوم سال ۱۴۰۳ می‌توانند اقدام به دریافت زمین‌ها نمایند که این واگذاری‌ها به دو صورت نقدی و اقساطی انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: پرداخت نقدی شامل ۱۰ درصد تخفیف در قیمت کل است و سرمایه‌گذاران می‌توانند با پیش‌پرداخت ۲۰ درصد، نسبت به خرید اقساطی با مدت‌زمان یک، دو یا سه‌ساله اقدام کنند. این سیاست‌های مالی جذاب، شرایط مطلوبی را برای ورود سرمایه‌گذاران به این شهرک فراهم می‌کند.
آشتیانی گفت: شهرک صنعتی الغدیر به‌عنوان قلب اقتصادی استان قم، توانایی توسعه و جذب صنایع دانش‌بنیان و فناورانه را دارد و می‌تواند به بهبود زیرساخت‌های صنعتی و اقتصادی کشور کمک کند.


انتهای خبر /

 
http://qomefarda.ir/51123
اخبار مرتبط

نظرات شما