رئیس شورای اسلامی شهر قم:

تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و لبنان محدود نمی‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر قم با هشدار به کشورهای منطقه و مسلمانان جهان گفت:  طمع و تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و لبنان محدود نمی‌شود و باید این رژیم جنایت‌کار نابود شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» روح‌الله امرالهی در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم با حجت‌الاسلام‌ شیخ معین دقیق رئیس‌دفتر حزب‌الله لبنان در قم که پیش از ظهر امروز در دفتر حزب‌الله لبنان در قم برگزار شد با اشاره به تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک ایران اظهار داشت: اسرائیل با حمله چند شب خود به ایران نشان داد طمع و تجاوز اسرائیل به غزه و لبنان محدود نبوده و باید این رژیم جنایت‌کار نابود شود.

وی با هشدار به تمام کشورهای منطقه افزود: سازش با رژیم غاصب اسرائیل به معنای تحویل کشور و منابع آن به این جنایت‌کار بوده و هیچ دولتی از طمع این جنایت‌کاران در امان نخواهند بود و نباید در برابر جنایات این رژیم سکوت کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: مردم و دولت ایران در مقابل این تجاوز غیرقانونی خواهند ایستاد و باید همه مردم جهان بدانند مبارزه با کفر و جنایت یک وظیفه دینی و انسانی بوده و فارغ از مکتب و دین باید در مقابل کودک کشی این رژیم جنایت‌کار ایستاد.

وی تأکید کرد: تعرض به خاک ایران پاسخی کوبنده خواهد داشت و البته به پیروی از مقام معظم رهبری در این پاسخ نه تعجیل می‌کنیم و نه تعللی به خرج خواهیم داد.

 امرالهی سپس خطاب به رژیم صهیونیستی بیان کرد: جمعه نصر را برای ابد در خاطره خود نگه‌دارید زیرا شجاعت و دلیری مقام معظم رهبری، الگوی میلیون‌ها جوان مسلمان در جهان است.

وی سختی‌های جبهه مقاومت را عامل توانمندی دانست و خاطرنشان کرد: این سختی‌ها نمی‌تواند ایمان جبهه مقاومت را کم‌رنگ کند؛ زیرا نگاه جوانان مسلمان جهان به فرمان رهبری بوده و این رهبری قدرتمند عامل پیروزی خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم یادآور شد: جبهه مقاومت هیچ‌گاه بدون فرمانده نمانده و صفی از جوانان غیور و شجاع برای جایگزینی این فرماندهان شهید وجود دارد و رژیم صهیونیستی باید بداند با کشتار و خونریزی درخت مقاومت را تنومندتر می‌کند.

وی در پایان تأکید کرد: توجه به مصلحت‌اندیشی مقام معظم رهبری و دستورات ایشان مقدم بر هر کاری است و ملت ایران گوش‌به‌فرمان رهبری در راه دفاع از کشور و میهن بسیجی‌وار شرکت می‌کند.

انتهای خبر /170

 
http://qomefarda.ir/51139
اخبار مرتبط

نظرات شما