مدیرکل پدافند غیرعامل قم مطرح کرد: ‌

عملکرد مطلوب شرکت گاز قم در مقابله با بحران

مدیرکل پدافند غیرعامل قم، گفت: عملکرد شرکت گاز استان در مقابله با بحران ناترازی مطلوب بوده و این شرکت در سال‌های اخیر به‌خوبی از پس این موضوع برآمده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری ایرنا، مهدی متقیان روز دوشنبه به مناسبت هفته پدافند غیرعامل با حضور در شرکت گاز استان قم و دیدار با مدیران این شرکت، طی سخنانی بیان کرد: مصرف بهینه و فرهنگ‌سازی در مصرف درست گاز می‌تواند منجر به کمترین میزان آسیب در تأمین گاز پایدار در بخش صنعتی و خانگی داشته باشد.
وی در ادامه با بیان اینکه جنگ در دنیای امروز ترکیبی و چندوجهی است، تصریح کرد: امروز دشمن در کنار بحث‌های نظامی، در حوزه‌های دیگر نظیر حوزه دیپلماسی نیز اهداف خود را پیگیری می‌کند و بعد نظامی فقط یک بخش از این جنگ را شامل می‌شود.
متقیان با تأکید بر اهمیت پدافند مردم‌محور، اظهار کرد: امروز ما در شرایطی هستیم که دشمن عملیات ناموفق خود را هزاران برابر بزرگ‌تر جلوه می‌دهد و با فریب و عملیات روانی در حوزه رسانه به دنبال ترساندن مردم و مسئولان کشور است.
وی با بیان اینکه مسئولان باید همواره خود را برای مقابله با تهدیدهای احتمالی آماده نگه دارند، خاطرنشان کرد: ناترازی جریان انرژی از جمله تهدیدهایی است که طی سال‌های گذشته گریبان‌گیر کشورمان شده است و برای عبور و پشت سر گذاشتن این بحران می‎‌بایست تدابیر لازم اتخاذ شود.
در ابتدای این دیدار مرتضی خوش‌لهجه مدیرعامل شرکت گاز قم نیز ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل به گزارشی از عملکرد این شرکت دررابطه‌با مدیریت بحران ناترازی جریان انرژی در ماه‌های پیشِ رو پرداخت و بر اهمیت نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف بهینه انرژی و لزوم توجیه هرچه بیشتر صنایع و اصناف برای همراهی با سیاست‌های شرکت ملی گاز ایران برای عبور از بحران احتمالی ناشی از ناترازی گاز طبیعی تأکید کرد.


انتهای خبر /

 
http://qomefarda.ir/51160
اخبار مرتبط

نظرات شما