هیچکدام از سیل‌بندها در خوزستان بازسازی نشده است

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که هیچکدام از سیل‌بندها در خوزستان بازسازی نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: احساس می‌کنم عمدی در عملکرد دستگاه‌های مسؤول برای عدم خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده وجود دارد تا این مناطق بار دیگر در زمستان امسال دچار باران و سیلاب شود.

وی افزود: در حالی که بارندگی‌های سال جاری شروع شده و ما شاهد ریزش‌های جوی در خوزستان هستیم هیچکدام از سیل‌بندها در خوزستان بازسازی نشده و دیگر نه با سیل بلکه با اندک افزایش سطح آب رودخانه هم خسارت‌هایی سنگین‌تر از سیل پارسال به شادگان و شهرهای اطراف آن وارد می‌شود.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سال گذشته به دلیل سیلاب‌ها و وجود گل و لای در زیر پل‌های جاده‌هایی که از روی تالاب‌ها عبور می‌کنند زیر این پل‌ها بسته شده و آب بالا آمده و جاده را خراب کرده است و هر چه من درخواست کردم که زیر این پل‌ها از گل و لای خالی شود فایده‌ای نداشت و ما شاهد خسارات به این پل‌ها بودیم.

ناصری‌نژاد خاطرنشان کرد: از سوی دیگر هیچ یک از رودخانه‌ها لایروبی نشده است و ما در بارندگی‌های امسال با مشکلات جدی‌تری مواجه خواهیم بود.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/13062
اخبار مرتبط

نظرات شما