رئیس اتحادیه ناشران قم:

90 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب استان قم عرضه خواهد شد

رئیس اتحادیه ناشران قم گفت: 90 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب استان قم با موضوعات مختلف عرضه خواهد شد که انتظار می‌رود با استقبال خوبی همراه باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حمید خرمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم و سومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان که در سالن جلسات شهید سید مرتضی آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: نمایشگاه امسال با برنامه‌ریزی صورت گرفته با حضور بهترین ناشران کشور در شهر قم برگزار خواهدشد که انتظار می‌رود با استقبال خوبی نیز همراه باشد.

وی ادامه داد: نمایشگاه امسال روز 5 شنبه 12 دی‌ماه ساعت 15:30 با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح خواهد شد.

خرمی بابیان این‌که صبح‌ها نمایشگاه تعطیل است، افزود: زمان بازدید از نمایشگاه نیز از روز جمعه 13 دی‌ماه از ساعت 15 الی 22 شب خواهد بود.

وی استقبال ناشران از نمایشگاه را خوب و قابل‌توجه عنوان کرد و گفت: 341 ناشر امسال در نمایشگاه حضور خواهند داشت که در 240 غرفه و دو سالن آماده میزبانی از بازدیدکنندگان هستند.

رئیس اتحادیه ناشران قم تصریح کرد: 90 هزار عنوان کتاب با موضوعات مختلف از قبیل دینی، حوزوی ادبیات، تاریخ، پزشکی، حقوقی، زبان، کشاورزی، روانشناسی و... در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

وی ابراز داشت: برگزاری نشست‌های تخصصی از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است که در حاشیه نمایشگاه با حضور اساتید و صاحب‌نظران این عرصه برگزار خواهد شد.

خرمی تأکید کرد: امسال اداره کل ارشاد 20 درصد یارانه به نمایشگاه اختصاص داده و با 20 درصد تخفیفی که ناشران خواهند داد انشالله مردم می‌توانند خریدهای خوب و ارزانی را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: محل برگزاری نمایشگاه محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم در خیابان خاکفرج می‌باشد که تا 21 دی‌ماه برپا خواهد بود.
عباسعلی محمدی
انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/14885
اخبار مرتبط

نظرات شما