فلاحیان: انتقام خردکننده سپاه نشان داد که آمریکا ابرقدرت مسلط منطقه نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام علی فلاحیان وزیر اسبق اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با تبریک و تسلیت شهادت سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهدای تشییع کرمان و هواپیمای اوکراینی به محضر ولی‌الله الاعظم، مقام معظم رهبری، خانواده‌های داغدار و ملت ایران اظهار داشت: غم شهادت سردار سلیمانی جانکاه بود، ولی اقیانوس متلاطم انسان‌ها در خیابان‌های ایران و عراق و ابراز همدردی در سایر کشورهای جهان نوید همبستگی و اتحاد ملت‌های مسلمان و تهدید را در قبال ستمگران جهان می‌داد و شاهد پشیمانی و سرخوردگی از این عمل ناجوانمردانه بودیم.

وی افزود: محشر بزرگی که ارواح شهدا و امام و دل‌های پاک خانواده شهدا و ایرانیان را شاد کرد و به راستی انسان در این فضای معنوی و حماسی احساس حضور در قیامت عظما و رستگاری می‌کرد و از این افتخار در قبال همه انبیاء و مومنان و بشریت در پوست خود نمی‌گنجید.

فلاحیان با بیان اینکه انتقام به موقع و خردکننده سپاه پاسداران که هیمنه نظامی آمریکا را در هم شکست، عملیات تاریخی که با دقت موشک‌های سپاه و از کار انداختن سیستم‌های راداری دشمن نشان داد که دیگر آمریکا ابرقدرت مسلط در منطقه نیست و کارشناسان دوست و دشمن هم بدین مسئله اعتراف کردند،‌گفت: متاسفانه سقوط هواپیمای اوکراینی و کشته شدن عزیزانمان و نیز از دست دادن هموطنان کرمانی در مراسم تشییع همه را در بهت فرو برد و مانند کوه غمی در دل رهبر معظم و فرماندهان سپاه و سایر دست‌اندرکاران و ملت بزرگ ایران سرازیر شد. در چنین شرایط سختی همه نیاز به تسلی خاطر داشتند. هیچ‌کس در ایران و جهان تصور نمی‌کرد که گروهی ولو اندک نسبت به مقدسات اهانت کنند.

وزیر اسبق اطلاعات ادامه داد: رهبر معظم که ایران را تا بدین حد از اقتدار رسانده و همه این پیشرفت‌های علمی مرهون دلسوزی‌های شبانه‌روزی‌ و هدایت‌های داهیانه وی بوده و یا سپاه که مظهر قدرت ملی است و به تعبیر امام اگر سپاه نبود کشور نبود.

وی ضمن بیان اینکه سردار شهید اسلام افسری که بر تارک همه فرماندهان نظامی جهان امروز می‌درخشد و به افتخار می‌کند در دل همه مردم ما جا دارد،‌گفت: این عظمت و شکوه ملت و دولت و نظام اسلامی دستی بزرگ است که اگر ملت رشید ایران و علما و مسئولان از آن پاسداری نکنند عزت امروز تبدیل به ذلت فردا می‌شود.

فلاحیان ادامه داد: انتظار می رود همگی دست به کار شوند و این نداهای شیطانی را خاموش کنند و نگذارند عده‌ای فرصت‌طلب از خون شهدا سوءاستفاده کرده و همراه ترامپ و جانسون و همچنین نفوذی‌های منافقین و سایر ضدانقلاب‌ها علیه مقدسات شعار بدهند.

وزیر اسبق اطلاعات با بیان اینکه قبول داریم فاجعه سقوط هواپیما خیلی سخت و دردناک بود ولی نباید بگذاریم دشمنان از آن سوءاستفاده کنند و خانواده بزرگ ایران می‌باید تا آنجا که می‌تواند با داغ‌دیدگان همدردی و جبران مصیب کنند،‌ تصریح کرد: وظیفه علما، نویسندگان، دانشمندان، هنرمندان بسیار خطیر و ایجاب می‌کند که به پیمان خود با رهبری وفادار بوده و این اعمال ناشایست را محکوم نمایند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/15520
اخبار مرتبط

نظرات شما