معاون آموزشی تربیتی جامعه الزهرا:

آزمون ورودی جامعه‌الزهرا(س) به صورت مجازی برگزار می‌شود

معاون آموزشی تربیتی جامعه الزهرا با بیان اینکه آزمون ورودی داوطلبان سطح چهار و دوره عالی فقه به صورت حضوری خواهد بود، گفت: ثبت نام آزمون ورودی جامعه الزهرا علیهاالسلام از ۱۹ دی آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی سجودی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به شروع ثبت نام سال جدید جامعه الزهراعنوان کرد: ثبت نام آزمون ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ جامعه الزهرا علیهاالسلام در همه سطوح تحصیلی دو، سه، چهار و بازپذیری از ۱۹ دی آغاز می‌شود و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.

وی اظهار داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا و برنامه‌های آموزشی که در این ایام انجام می‌شود، آزمون ورودی جامعه الزهرا علیهاالسلام در تاریخ ۳۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سجودی تصریح کرد: آزمون ورودی سطوح دو، سه و بازپذیری به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود، اما درصورت وضعیت سفید در مناطق کشور به صورت حضوری خواهد بود.

وی با بیان اینکه آزمون ورودی داوطلبان سطح چهار و دوره عالی فقه به صورت حضوری خواهد بود، یادآور شد: با توجه به اینکه برنامه‌های سطح چهار، آموزشی پژوهشی است، آزمون ورودی آن به صورت حضوری و به صورت متمرکز در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

معاون آموزشی تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: پس از اعلام نتایج آزمون کتبی، مصاحبه‌ها مطابق ضوابط برنامه‌ریزی می‌شود و طبق زمان بندی انجام خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سجودی با بیان اینکه بخشی از داوطلبان برای نیمسال اول و بخشی برای نیمسال دوم پذیرش می‌شوند، افزود: این مؤسسه آموزشی حوزوی با تمام ظرفیتی که دارد، داوطلبان را در سطوح مختلف پذیرش می‌کند.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/23350
اخبار مرتبط

نظرات شما