وزیر کشور:

قم تا پایان دولت دوازدهم از تک شهرستان بودن خارج می‌شود

وزیر کشور با شاره به تک شهرستان بودن استان قم گفت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته قم تا پایان دولت دوازدهم از تک شهرستان بودن خارج می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  عبدالرضا رحمانی فضلی بعدازظهر امروز در آئین افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات عمرانی ۹۹ پروژه شهرداری قم که در سالن همایش‌های شهرداری برگزار شد،  ضمن تبریک عید مبعث اظهار داشت: بعثت محل وصل انسان با حوزه وحی و رسالت است و همه ما وظیفه داریم که در بسط و گسترش بعثت ایفای نقش کنیم.
وی ادامه داد: تداوم رسالت پیامبر در جامعه کنونی یک وظیفه‌ای است که بر دوش مسئولان و مردم قرار گرفته است.
رحمانی فضلی ابراز داشت: شهردار و نمایندگان استان انصافاً برای این شهر زحمات زیادی می‌کشند و شایسته تقدیر است.
وی بیان داشت: همه ما به‌نوعی به شهر قم مدیون هستیم و از علما و مراجع عظام بهره برده‌ایم و باید دین خودمان را به این شهر عملی کنیم.
رحمانی فضلی ابراز داشت: عقب‌افتادگی و کاستی‌های این شهر باید جبران شود چراکه این شهر این جایگاه بین‌المللی در جهان دارد.
وی افزود: حل مشکلات استان در زمینه حمل‌ونقل عمومی و واگن موضوع مهمی است که پیگیری خواهد شد و در سال آینده برطرف خواهد شد.
رحمانی فضلی افزود: در تلاش هستیم تا انتهای این دولت طرح ارتقای دو شهر استان به شهرستان نهایی شود تا قم از تک شهرستان بودن خارج شود.
وزیر کشور با بیان این‌که ملت ایران، ملت بسیار بزرگی است که باید قدر این مردم را دانست، ابراز داشت: در سال 98 بررسی ما این بود که سال 99 به لحاظ امنیتی روزهای سختی را خواهیم داشت چراکه استکبار جهانی قصد ضربه‌زدن به کشور را داشت که این آرزوی آن ها با شجاعت و مقاومت مردم محقق نشد.
وی افزود: خدمت بی‌منت به مردم باید سرلوحه کار ما باشد و در عمل این را باید نشان دهیم.
رحمانی فضلی تأکید کرد: این پروژه‌هایی که امروز افتتاح می‌شود نشان‌دهنده فعالیت شبانه‌روزی مسئولان شهری قم است که انصافاً قابل‌تقدیر است.



انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/24603
اخبار مرتبط

نظرات شما