اسم و هزینه اشتراک پولی سرویس توئیتر لو رفت

جین مانچون وونگ محقق برنامه، از جزئیات اسم و هزینه اشتراک پولی توئیتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  به نقل از ورج، توئیتر قبلاً تأیید کرده است که در حال بررسی مدل اشتراک پولی برای برخی ویژگی‌های پلتفرم خود است و جین مانچون وونگ (Jane Manchun Wong)، محقق برنامه، دیروز در توئیتی نوشت که متوجه شده است هزینه آن چقدر است و به چه نامی خوانده می‌شود. وونگ می‌گوید، Twitter Blue هر ماه ۲.۹۹ دلار هزینه خواهد داشت و شامل ویژگی Undo Tweets و مجموعه نشانک‌ها خواهد بود.
معرفی و رونمایی از ویژگی های توئیتر

وونگ می‌گوید به نظر می‌رسد شرکت  توئیتر در حال کار بر روی یک مدل اشتراکی طبقه بندی شده است، که به عقیده او می‌تواند تجربه‌ای پراهمیت و کم نظیر برای پردرآمدترین مشترکین باشد. سخنگوی توئیتر از اظهار نظر در این باره خودداری کرد، اما این شرکت معمولاً قبل از راه اندازی، ویژگی‌های جدید را تأیید نمی‌کند یا در کل اظهارنظر نمی‌کند.

اسم و هزینه اشتراک پولی سرویس توئیتر مشخص شد

پلتفرم توئیتر طی چند هفته گذشته تعداد زیادی از اطلاعیه‌های جدید را برای محصولات خود را منتشر کرده است، هشدار‌های خود را برای توئیت‌های احتمالی توهین آمیز به روز کرده، الگوریتم برش و سایز عکس خود را بهبود بخشیده است تا تصاویر "بلندتر" را به طور کامل در فید‌های کاربران نمایش دهد و همچنین توانایی جستجو برای کاربران اندروید را فراهم کرده است. پیام‌های مستقیم و ارائه ویژگی Tip Jar به کاربران اجازه می‌دهد تا به برخی از سازندگان، روزنامه نگاران، کارشناسان و افراد غیرانتفاعی کمک مالی کنند (اگرچه این مورد اخیر برخی از نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی، در مورد اینکه اطلاعات کاربر به همراه نکته ذکر شود را ایجاد کرده است).

در اوایل این ماه هم، توئیتر Scroll را خرید، سرویس اشتراکی ۵ دلاری (در ماه) که تبلیغات را حذف می‌کند.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/26020
اخبار مرتبط

نظرات شما